Review van The Urban Gentry…
Zijn reviews zijn altijd top.
Ik vind ze, met bijna een halfuur, altijd zo lang duren . De inhoud etc is volgens mij prima, maar een horloge reviewen kan ook lang en breed in een minuut of 10 lijkt me.
Ja klopt. Hij vat het in mijn ogen altijd mooi samen. Laat eerst even zien wat hij om heeft. Als je zijn video’s volgt dan merk je dat hij het vaak heeft over wat zijn plannen zijn m.b.t. nieuwe aanwinsten etc. Verder maakt hij een lijstje met 'pro’s en ‘con’s’. Vergelijkt 2 horloges met elkaar die op dat moment erg populair zijn. Van mij mag het zelfs iets langer duren hoor.
Zijn kanaal draait best goed, waaruit blijkt dat niet iedereen zo ongeduldig is als ik idd. Ik had graag gezien hoe hij aan de pols stond, maar daar lag de focus in dit filmpje niet bepaald op zover ik kon zien.
Weet iemand wanneer deze bij de dealer ligt?
Ik denk dat deze al beschikbaar is. In Basel lag hij gewoon bij de AD
Si??
Van Oris hoorde ik dat alle Basel dingen nu gedistribueerd zijn/worden
W.o. de titan Aquis ?
En daar kun je tevens rustig vragen of er nog over de prijs te praten is hoor.
Wel eerst even een middeleeuws harnas aan doen, een paard buiten zetten om weg te galopperen en voorbereid zijn op het immer vriendelijke antwoord “NEIN”…
Haha… ze zijn allesbehalve vriendelijk bij de Oris store in Basel idd. Maar hij was wel te koop
Bedankt voor de tip. Ik kan altijd wel genieten van zijn reviews en zat al te wachten op de review van precies deze uitvoering. Vanavond eens kijken
Dank voor het delen David! Een van de weinige Zwitsers die ik overweeg aan te schaffen, ben benieuwd.
Bedankt voor het delen! Dit horloge heb ik altijd al gaaf, maar net iets te groot gevonden. Dit is dus eigenlijk een perfecte maat.
Verdomd, weer een horloge voor op de ‘nog te kopen’ lijst.
Goede zet van Oris. Ik heb toevallig gisteren deze review ook bekeken. Door de “proprietary lugs” heb ik de Aquis altijd buiten beschouwing gelaten, ik vind dat er bijna altijd minder mooi uitzien maar dat zie ik bij de Aquis eigenlijk niet meer zo, het ziet er eigenlijk gewoon goed uit. Er is eigenlijk alleen het praktische bezwaar van lastig banden wisselen.
De Oris site is onoverzichtelijk, ik wilde even snel alle 39.5mm kleurencombinaties bekijken maar dat lukte niet in 3 minuten. De prijs is met $2000 wel flink verhoogd en schuift weer een stuk op richting Marinemaster, SOH en Seamaster, waarbij je dus eerder kunt overwegen de laatsten gebruikt te zoeken ipv een nieuwe Aquis.
Dat past niet bij het beeld van “lief klein schattig underdog merkje”, ze moeten gewoon zich dienovereenkomstig gedragen. Kom nou.
Eens… maar dat lag bij de 2 ongeïnteresseerde verkoop dames die misschien schrokken van ons vijftal wat de winkel binnen viel
Bij Bucherer een paar straten verderop wisten ze daar duidelijk wat professioneler mee om te gaan.
On topic: ik was niet echt onder de indruk van deze 39mm Aquis, op één of andere manier klopt de 43mm beter
13:50 - 14:50 heeft die hem om de pols.
Hij doet in al zijn filmpjes wel, een pols-shot. Je kunt (iig bij Windows) bij haast gewoon met de cursor over de tijdbalk gaan, dan vind je dat fragment binnen een paar seconden.
Even snel om zijn rechterpols, gefilmd vanuit vrijwel één hoek .
De maat lijkt wel ok in de video eigenlijk. Dikte is altijd moeilijk in te schatten in zo’n video’s natuurlijk…
Moet zeggen dat het in het zwart eigenlijk een vrij saai horloge lijkt. Moesten ze die nu eens uitbrengen met die mooie blauwe wijzerplaat van de Clipperton…