LeenV Schreef:
Prachtig en leuk verhaal ook (datzelfde geldt voor
de foto’s overigens)
Prachtig en leuk verhaal ook (datzelfde geldt voor
de foto’s overigens)
Erg mooi (tu). Ik vind deze echt wel iets toevoegen in de horlogewereld.
Als zoiets de nieuwe limited wordt, dan ga ik vast sparen 
Groeten,
Martin
Als dit de limited word hoop ik wel dat het de PT1 word. Die maat komt bij beter tot zijn recht.
Beste Jur,
Dank voor het lovende review!
De donkerbruine crocoband vind ik er ook erg goed bij staan. Mijn persoonlijke voorkeur is duidelijk, zwart nato of croco. Nadeel van de croco is de prijs. Ik blijf op zoek naar erg mooie medium prijs banden.
Je hebt echt heel goed gekeken,er zit inderdaad nu vrij veel handwerk aan! De wijzers bijvoorbeeld zijn met de hand voorzien van super luminova, aangezien deze (breguet) niet ergens verkrijgbaar zijn in kleine aantallen.
Overigens zijn de reacties op dit forum bijzonder bemoedigend. Ook de geuite puntjes van kritiek zijn zeer welkom, daar leer ik ook weer van.
Groeten Hubert Pellikaan
Leuk verhaal Jur, gefeliciteerd met je aanwinst! Ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik van het ontwerp van de wijzerplaat vind, daarvoor zou ik hem eens in het echt moeten zien. Iig erg leuk zo’n stukje Hollands vakmanschap:)
Een mooie reportage over een horloge dat inderdaad klasse uitstraalt.
En gezien de hoeveelheid manueel werk hier in zit, voor een faire prijs aangeboden !
Dit is dus een heuse (tu) waard .
Eén opmerking: misschien de klant een keuze laten tussen verschillende kleuren wijzerplaten (nachtblauw zou hier met een donkerbruine band een heel mooie combinatie zijn) en wijzers.
Met Bewonderende Groeten,
Chris.
Beste Jur,
Op de kleine brug (van eerste tweede en derde rad) staat ook nog een kleine inscriptie van type serienummer en paraaf!
Groeten Hubert
Toch leuk om deze weer even bovenaan te zetten nu hij in de race is voor ltd…
Goeie schop, ik zocht hem ook. (tu)