Werkt goed
Vandaag eindelijk tijd om het uit te proberen, begon eerst op mijn oude swatch horloge. Werkt goed en snel, en daarna maar meteen op 5513 en moonswatch toegepast. Goede vervanging van polywatch wat ik normaal haal.
@Floris155 en @Sowon
Thanks voor het delen van jullie ervaring! En ook voor iedereen die ik op de Rikketik erover heb gesproken
Heb ook 2 potjes besteld. Geweldig spul! Zie er nu al naar uit, om m’n reserve onderdeeltjes er in te stoppen !
Voor iedereen die al besteld heeft of binnenkort wat wilt bestellen zou ik het heel tof vinden als je heel even een review kan achterlaten op Trustpilot.
Wou ik net doen, toen ik me herinnerde dat ik dat al gedaan. De volle 5, verdiend.
1 woord
Wondermiddel
Besteld en zelfde dag verzonden, goed verpakt
Zat een weekendje tussen, maar dus ook snel ontvangen
Even de fake speedy onder handen genomen, klaar in 2 minuten … Jammer van de dremelkras, die is echt wel diep, maar stoort nu toch niet meer.
Meteen maar besteld. Ben benieuwd
Ook mijn polywatch tube naderd zijn einde! Ziet er rof uit dus gelijk een besteld! Heb een uitgebreide doos horloges dus ben erg benieuwd!
Ook hier even een bestelling geplaatst ,ben benieuwd
Ik was dit spul laatst aan het zoeken, maar kwam niet meer op de naam
De zoekfunctie werkte ook niet echt mee hahaha.
Vandaag mijn Rikketik-aanwinst (Corum) hiermee een perfect glaasje weten te bezorgen!
Erg fijn spul!
Heel simpel: krasvrij en als nieuw.
Niet slecht voor een plexiglaasje van minstens enkele decennia oud en mogelijk een halve eeuw oud…
Ik heb nog gezocht op de rikketik maar niks gevonden. Ik wilde dit spul ook eens gebruiken.
Net eentje besteld voor de komende vintage werkjes die er nog aan staan te komen. Benieuwd!
Het begint wel langzaam een (en niet eens verkapt) verkooptopic te worden.