Review Seamaster musthaves

Als Omega fan van her eerste uur heb ik me altijd verbaasd over het feit dat er veel gepubliceerd is over de Omega Speedmaster en dat de Seamaster er bekaaid van af kwam. Tot nu toe dan.

Afgelopen tijd zijn er twee fraaie uitgaven uitgekomen die een musthave zijn voor de Omega Seamaster fans.

Omega Seamaster 300M Diver Magazine

Deze uitgave van fratellowatches is uitgebracht ter ere van 25 jaar Omega SMP 300M. In 25 artikelen wordt de historie van dit populaire model toegelicht.

Gratis af te halen bij de Omega AD’s

En dan is er een fantastisch salontafel boekwerk verschenen van Rizzoli New York waarin 70 jaar Omega Seamaster op artistieke wijze wordt toegelicht.

Het is geen volledig naslagwerk zoals sommigen onder ons kennen van Moonwatch Only, maar het is een schitterend fotoboek (met korte tekst) waarbij je wordt meegenomen in 70 jaar Seamaster en de fasen die dit model heeft doorgemaakt. Hierbij een drietal foto ‘s die dit illustreren.

Wilde dit even met julllie delen. Zoals gezegd musthaves voor de Omega Seamaster fan.

17 likes

Is echt een gaaf magazine
Ik kreeg het van de AD. Die hadden een presentatie bij Omega en hadden het voor me meegenomen

Incl waterdicht kladblok ven Omega. Echt cool

1 like