REVIEW: Sinn U1

Leuke revieuw en mooi klok.
Band is wel een tegenvaller, je mag toch wel betere kwaliteit rubber verwachten in de Sinn prijsklasse.

1 like

Tophorloge maar met 44mm net iets te groot voor mij

Hij draagt dus heel klein :ok_hand: dat vind ik er zo mooi aan. De pelagos (42mm) draagt even groot.

Mooie en goede review Kenzo!

Blijft inderdaad een rammer, zeker naast de Pelagos! :thumbsup:

1 like

Leuke review! En ook een mooie klok. Ook al een paar keer naar gekeken.

Groeten Niels

1 like

Ik ben gek op dat soort banden, maar waarom kan de ene fabrikant die wel stofvrij maken en krijg je bij de ander een permanente ergernis kado?

Ja, na m’n vakantie ga ik even een vergelijking schrijven. Ookal lijken ze op elkaar er zijn zoveel verschillen!

1 like

Met de tot 2 uur geleden nieuwe ongedragen witte band komt er geen stof op de band. Miss komt 't bij de zwarte band omdat deze wat ouder is?

Ben heel benieuwd naar je vergelijking.

Ik heb eerder de UX gehad, ook erg mooi en uit vrijwel alle hoeken goed afleesbaar.

Prachtige review geweldig horloge ook op mijn wishlist geplaatst geniet er van :+1:

1 like

Goede review en (sub zero) coole duiker! :snowflake:

1 like

leuke review! :slight_smile: Wat maakt Sinn toch mooi spul! :slight_smile:

1 like

Heel erg mooi!!

1 like

Ja, dat is een reden waarom ik m schrijf! Om mensen te enthousiasmeren! Want het is echt een topper!

1 like

welke olie ?

Ik overweeg ook een U1 of UX te kopen …

Speciale vis olie, want het is natuurlijk wel een duiker.

Nee, voor zover ik weet is het een silicone olie dat in de kast van de ux word gedaan. Dit word gedaan zodat de waterdichtheid verhoogd kan worden, want vloeistoffen drukken niet samen en zodat de leesbaarheid verhoogd is onderwater.

1 like

Die olie in de kast is idd bijzonder.
Er zijn filmpjes over op youtube.
De secondewijzer veert iedere keer een beetje terug
door de olie.

Grt.

1 like

bijzondere techniek, daar houd ik wel van

1 like

wow!

TOP-klok! Maar die wijzers hè… U2 voor mij.
Maar ja, da’s persoonlijk.
Maar met deze Sinn weet je wat het is om in zonde te leven…veel plezier ermee.