Waarom zouden ze hem terugnemen
Als de beschrijving niet zou matchen met wat het moet zijn. Er is in ieder geval eerder “gerommeld” met dit horloge. De caseback is niet correct en ook de endlinks niet. Daarnaast indiceert de wijzerplaat vochtschade. Ben erg benieuwd hoe het er van binnen uitziet. Wellicht valt het mee en heb je dadelijk een mooi horloge voor je dochter en ben je een ervaring rijker.
Dan doe je er zeker goed aan.
Hele band klopt niet. Moet een folded zijn. Kroon (of kroon + stift) zijn ook niet meer wat het zou moeten zijn.
Wel een leuke uitdaging!
Ik heb denk ik wel wat ervaring ondertussen met opknappen van wrakstukken van rolex uit veilingen. Mijn inschatting is afhankelijk van de betaalde prijs deze wel opgeknapt kan worden voor redelijke prijs, platen zijn niet super duur voor deze referentie enige wat wel vaak prijzig kan worden is het uurwerk als de staat er van echt slecht is.
Ik zelf koop liever geen horloges waar uurwerk niet zichtbaar is om zo inschatting te kunnen maken op het eerste oog.
Hier leek ook op eerste oog weinig mis mee tot je het uurwerk ziet
Uiteindelijk zit het aankoop bedrag van het horloge er ook aan onderdelen in maar wist ik op voorhand.