Revolutie in mijn kist

In het topic waar ik me voorstelde gaf ik aan dat ik mijn collectie wilde aanpassen. Dat deed ik eerst door een Casio’tje en daarna Obris Morgan Pradata aan te schaffen. Vervolgens heb ik via een ruil op het forum een Seiko Black Bay mod erbij gekregen… Het werk aan de inhoud van mijn kist was voor dit jaar echter nog noet compleet, het werd tijd om eens kritisch naar de inhoud van mijn collectie te kijken en afscheid te nemen van enkele (fashion)modellen.

Gelukkig ging dat allemaal naar wens en heb ik 5 horloges voor een leuke prijs weten te verkopen. Het geld wat deze verkoop opbracht mocht ik van mezelf herinvesteren in een nieuw horloge (fideel van mezelf nietwaar?). Nu zag ik toevallig een Tissot Perpetual Calender in het zwart op het forum aangeboden staan op het moment dat ik met SA het over dit model had. Helaas kwam ik echter te laat om deze over te nemen. Ik ben uiteindelijk blij dat de koop niet is doorgegaan, want ik had eigenlijk toch liever een lichte wijzerplaat.

Na een pas-sessie in Eindhoven waar ik het bekende “warme” gevoel kreeg heb ik uiteindelijk de Tissot besteld met een lichte wijzerplaat. Zie hieronder het resultaat :

1 like

Heel mooie aanwinst (tu)

Top :~ proficiat

(ik dacht eerst dat ie koolzwarte wijzers had,
maar dat kwam dus door de uitlichting, allebei mooi
natuurlijk maar geen slecht idee he met zwarte wijzers ? )

Grtz. Gerard

Prachtig, gefeliciteerd en de groeten van z’n neefje;)

Mooie klok.

Gefeliciteerd :slight_smile:

Groet Tecco

Haha ik zie het nu zelf idd pas! Lijkt net alsof hij zwarte wijzers heeft op sommige foto’s! Staat idd ook zeker niet slecht!

WOW!! Ik heb een LeLocle gehad, met dezelfde afwerking op de dial. Erg mooi hoor!!

Je mag echt blij zijn met een vriend met zulke goede tips :wink: Geniet ook weer van deze, ik vind 'm prachtig :~

Proficiat, erg mooi!

Ohja, straks als de volgende binnen is verwachten we wel een voor-en-na foto van je kist natuurlijk.

Haha jup! Zit in de planning

Proficiat!

cool!
Ik heb de zwarte versie overgenomen van een forumlid, ook erg blij mee :slight_smile:

Top, gefeliciteerd!

Dan was jij me dus net voor :wink:
Uiteindelijk geluk bij een ongeluk voor mij!

(tu)

Tissot is altijd goed, veel draagplezier!

Gefeliciteerd! mooi merk.
Dit is een quartz neem ik aan?

Is inderdaad een Quartz, wel een kleine secondewijzer (kleine wijzer in het rondje onderaan)