Kan imho nooit concurreren met een gewoon horloge. Vermoed dat deze naast bijvoorbeeld die binaire horloges op een Japanse techsite als leuke toevoeging zullen gelden. Aftrek als horloge zullen ze dan niet echt hebben, maar als gadget voor om je pols zullen kopers dan wel even plezier hebben (kijk eens wat leuk? En daarna snel weer een gewoon horloge om)
Btw : Binnenkomen zonder voor te stellen, direct een enquete onder de neuzen schuiven en je eigen product pushen. Niet heel netjes, ik heb nu niet bepaald de zin gekregen om je te helpen middels de enquete in te vullen.
Edit : als antwoord op je vraag in het topic titel : Nee
Dankjewel voor de snelle en kritische reacties.
Excuses aan de gene die mijn post interpreteren als reclame of het onbeleefd vinden dat ik mij niet voorstel.
Met het posten van deze enquête was het de bedoeling om in één duidelijk bestand te laten zien wat het idee voor dit horloge is en hier middels statistieken feedback op te krijgen van mensen met verstand van horloges.
Op basis van de reacties zie ik nu dat ik het beter op een andere manier had kunnen doen.
Feedback van het horlogeforum is belangrijk voor het schrijven van een haalbaarheidsonderzoek dus alle hulp wordt erg gewaardeerd!