Rexaflex

Vanmiddag een Erika’s op de bus gegooid, richting @rexaflex . Vlotte deal, fijne communicatie. Dank je wel, … aanrader! :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @rexaflex . Deal was snel rond, topcommunicatie en ik hoop dat je er veel plezier van hebt. Aanrader! :+1:

1 like

Afgelopen week kwam Raymon @rexaflex bij mij op bezoek voor een horloge. Uiteindelijk is het niet dit horloge voor hem geworden, maar heb ik wel een horloge van hem gekocht :smile: Het was een goede ervaring, een aanrader voor iedereen hier op het forum.

1 like

Vorige week een horloge overgedragen aan Raymon.
Dit was een heel aangename ervaring wat mij betreft.
Alles liep vlot en ik kan hem alleen maar aanraden! :+1:

Ray heeft van mij een horloge overgenomen die ik te koop had staan. Snel en vriendelijk gecommuniceerd en de deal was zo gesloten. Echt een aanrader ! Dank Ray !

Gisteren een horloge gekocht van Raymon @rexaflex. Top communicatie, ik kreeg duidelijke foto’s en filmpjes van het horloge op voorhand. Omdat we zo’n 150 km van mekaar wonen, ergens halfweg aan een leuk, rustig terrasje afgesproken. Heel aangenaam gesprek en de deal ging super vlot!
Leuke deal voor beiden lijkt me.
Bedankt voor de koffie Raymon :smile: :+1:

Ook ik heb een aangename ervaring met Raymon (rexaflex).
Ik heb zijn Moonswatch Pluto overgenomen. Communicatie ging soepel en vlot. Het horloge was binnen 48 na eerste contact al via de post in mijn bezit. Super snel​:+1: horloge ziet er goed uit en heeft geen enkele kras. Bonus was dat ik een lolly in de verpakking gekregen heb :wink: