Rexora staat sinds zes weekjes stil

Beste,
Via via ben ik verwezen naar jullie forum.
Het dameshorloge staat stil en ik ben er aan gehecht geraakt. Wie kan helpen?
Ik hoor het graag!

Rexora is niet hetzelfde als Record.

he, de poes is weg.

lijkt vocht in te zitten. zal een beurtje nodig hebben. tenzij je er heel gehecht aan bent is een nieuwe tweedehands kopen misschien goedkoper. mooie damesklokjes heb je wel voor 50-100 euro.

Dank u…is gecorrigeerd. Moet zijn Record…

Waar kan ik dat in Eindhoven laten doen? Weet u een betrouwbaar adres misschien?

Rexora dus

Zo te zien zou het inderdaad wel eens een vochtprobleem kunnen zijn. Als het uurwerk nog niet verder is geoxideerd en onderdelen onherstelbaar zijn aangetast zou het nog gerepareerd kunnen worden. Ik zit niet in Eindhoven, Ik heb wel record onderdelen voor dames uurwerken. Ik wil best wel eens kijken of het nog gangbaar te maken is.
Stuur maar en bericht en liefst met meer detail foto’s en als het kan ook van het uurwerk.

Hartelijk dank voor uw informatie.
Inmiddels heb ik hier een juwelier gevonden die er ook even naar willen kijken.
Mocht ik daar niet verder komen neem ik weer contact met u op.
In ieder geval dank voor uw moeite!

Houd er rekening mee dat een juwelier enkel een doorgeef luik is naar een horlogemaker. Voor deze doorgeef functie wordt heel vaak bijna hetzelfde als het werkelijke reparatie bedrag geteld. Hier op het forum lopen veel kundige horlogemakers rond. Wellicht iets om in het achterhoofd te houden als de reparatie po erg hoog uitvalt.

Succes.
Men

2 likes