Rexxor

Als oude (80) nieuwkomer in de wereld van de tijdmeters heb ik een vraag over een horlogemerk, waarmee Kijkshop nogal in de weer is: Rexxor. Er zijn stellig wel een paar ervaren horlogefanaten, die mij het een en ander (bijvoorbeeld herkomst, kwaliteit en achtergrond) van dit merk - en dan vooral met betrekking tot de mechanische kant (automatic) - kunnen vertellen. Ik verneem het wel, hoop ik.

welkom op dit forum.

Ik zou niet zoveel waarde hechten aan de rexxor horloges. Veelal chinese mechanische uurwerken. ( voor wat de mechanische horloges betreft ).

Ik zou dan eerder naar een Seiko 5 ( automaat ) kijken van ronde de 50 euro.

wordt geproduceert in duitsland kwaliteit is erg chinees of korea zou ook voor een seiko 5 gaan gr hans

Beste Andries Scheepstra,

Welkom op dit leuke horlogeforum. Wat het merk Rexxor betreft, volgens mij is dat een huismerk van de Kijkshop of zo. Niet een merk met een rijke historie voor zover ik weet. Maar Seiko kan ik voor een niet duur maar wel betrouwbaar mechanisch horloge aanraden.
Een paar links zijn b.v. www.seiko5.nl en www.monsterwatches.nl, er zullen er vast wel meer zijn.

Groeten, Tom Vreeken.

80 en interesse via dit forum: dat verdient een dikke (tu) !

En nog geeneens zo’n gekke vraag, want zovelen kopen zonder erbij na te denken, maar U doet dit tenminste.

Ik sluit me aan bij de vorige posters.

Beter een Seiko of een Citizen, want dan ben je 100% zeker van de kwaliteit voor een lage prijs ! En voor de digitale: Casio.

Met Respectvolle Groeten,

Morse.