rexxor

Thans binnen drie weken mijn derde rexxor automaat om mijn pols.prijs 109,-euro
Aangeschaft bij kijkshop met 50 % korting.
Prachtig horloge met lederen band. Slechts 1 manko. De eerste stond regelmatig stil.De tweede loopt 4 minuten achter op een etmaal.En helaas zal ik mijn geld terug moeten vragen want ook dit exemplaar loopt een paar minuten achter per etmaal. Wat een flut horloge.Ik dacht af te zijn van lege batterijen en opwinden.Onbegrijpelijk dat dit horloge nog steeds in de handel ligt.Zou graag de fabrikant spreken.Oorspronkelijk prijs lag op 149,- euro.Daar mag je m.i.
een goed werkend horloge voor hebben.Mijn vriendin heeft een horloge van de markt voor 3 lees goed drie euro inclusief twee batterijen en dat ding loopt op de seconde.

Tja automaten zijn altijd minder nauwkeurig dan quartz uurwerken. Maar waarom heb je niet een mooie Seiko5 gekocht?

Hallo Hanz,

Welkom op dit Forum.

Er is al het e.e.a. geschreven over dit merk op dit Forum. Even de zoekfunctie gebruiken.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,79482,79482#msg-79482

Voor her geld dat jij er aan uit hebt gegeven, kan je ook tal van andere mooie horloges kopen, die wel goed zijn, bijv. een Seiko automaat.

Het is ook gebruikelijk om je even voor te stellen op dit Forum.

Overigens hebben we met horloges van 3 Euro niet zo veel op hier, ook al lopen ze goed.

Stel je eerst eens even voor en laat je dan door de diverse forumleden eens adviseren omtrent de aankoop van een “echt” horloge, hetgeen niet duur hoeft te zijn,maar wel meer als 3 euro.

Gr.Jan