Helaas een minder goede ervaring met gebruiker @RGS
Had interesse om mijn Aerospace EVO in te ruilen op de door hem aangeboden Chronomat. Na een wat trage reactie op het forum gaf hij mij zijn mobiele nummer. Hierop zou hij telefonisch slecht, maar via whatsapp “altijd” bereikbaar zijn.
Ondanks diverse berichten via de app, inclusief fotos van mijn horloge heb ik nooit iets terug gehoord en bleef het een “one way” gesprek. Blijkbaar was @RGS de interesse kwijt. Vond ik niet zo netjes.
Hmm, ik zal hier eenmalig nog even feitelijk op reageren.
"Na een wat trage reactie op het forum gaf hij mij zijn mobiele nummer. "
Alle berichten die wij via PB hebben uitgewisseld vonden plaats op één en dezelfde dag. Wat is hier traag aan?
"Ondanks diverse berichten via de app,"
Exact 1 bericht met 1 foto via WhatsApp op één tijdstip (dan wel in vier separate berichten omdat na elke regel op enter is gedrukt).
Ik ben niet de hele dag met dit forum bezig en zie ook wel eens iets over het hoofd. Daarnaast vind ik het niet netjes van je dat je met een tendentieus bericht mij in een negatief daglicht stelt. Succes verder met de horloges.
Ik kan eindelijk ook een “review” schrijven!!
Van @RGS een Breitling gekocht enkele maanden geleden. Super contact, zakelijk snel en wekte vertrouwen. Omdat onze woonplaatsen ver uit elkaar lagen heeft Richard zelf voorgesteld om elkaar halverwege te gemoed te komen.
En alles was zoals beschreven… goed zaken te doen met RGS.
Vandaag een Breitling overgenomen van @RGS voor een nette prijs. Het horloge is nog mooier dan op de foto’s omdat een paar kleine krasjes op de sluiting genadeloos waren weergegeven. Communicatie was vlot en prettig en achteraf nog leuk zitten napraten over horloges. Met RGS zou ik in de toekomst zo nog een keer zaken doen.