Richard Mille RM 038

Was van het weekend een golf wedstrijd aan het kijken. Een van de spelers droeg dit horloge:

Wat vinden we ervan? Ik vind het horloge nogal moeilijk afleesbaar…
Bovendien kan ik voor $525.000 nog wel wat andere horloges vinden die ik zou willen :slight_smile:

Meer horloges op http://www.richardmille.com

Ook niet mijn ding, en dit soort bedragen, jeetje. Al zou ik een wishlist mogen opstellen dan kan ik er zeker de top 15 van halen.

Zal wel tegen schokken kunnen zoals het horloge van Nadal.

World match play? Wie droeg deze? Luke droeg een Rolex…

Qua uurwerk vind ik 'm supermooi. Maar om daadwerkelijk om de pols te hebben, nou nee.

Voor dat geld ga ik liever even langs bij Lange&Sohne, Christiaan van der Klauw en Jaeger LeCoultre - en dan hou ik nog wat over voor een nieuwe Porsche ook :slight_smile:

Bubba Watson…
In de losers finale speelde hij tegen Matt Kuchar, die had volgens mij gewoon een witte G-Shock om. Kan ook tegen schokken :slight_smile:

Slik,:S

oh lefty Watson, (Had ik moeten zien als lefty!) ik wist niet dat hij een deal had met RM… (Inmiddels gevonden :))

hij kon hem net niet kopen van zijn prijzengeld overigens… 490k verdiende hij nu maar met dit tournooitje…

zie dus ook http://blog.perpetuelle.com/index.php/limited-edition-watches/richard-mille-bubba-watson-gets-the-rm038/

Traveller69 Schreef:

Qua uurwerk vind ik 'm supermooi. Maar om
daadwerkelijk om de pols te hebben, nou nee.

Voor dat geld ga ik liever even langs bij
Lange&Sohne, Christiaan van der Klauw en Jaeger
LeCoultre - en dan hou ik nog wat over voor een
nieuwe Porsche ook :slight_smile:

Hmmm,… porsche :wink: :

Denk dat ik helemaal geen horloge voor dat bedrag koop maar een leuk huisje in het buitenland.

Huisje in het buitenland klinkt ook goed (en daar stemt mijn vriendin ook wel mee in). Maar om daar naartoe te rijden kies ik dan wel voor zoiets:


Rijdt volgens mij stukken comfortabeler dan mijn gebakkie uit 1980.

Ik zal als ik zo’n bedrag te besteden heb ook een huis in Spanje kopen en dit land lekker verlaten, maar goed ik vind die richard mille horloges niks, zullen best hoogstandjes zijn maar nee niet voor mij.

Ik vind het niks. Nog los van de prijs.
Een horloge is voor mij toch in de eerste plaats een ding dat ontworpen is voor (een) bepaalde functie(s). Daarnaast is het natuurlijk alleen maar leuk als het ook nog mooi is!
Deze lijkt mij niet functioneel, vanwege de lastige afleesbaarheid.
Misschien valt het in het echt mee, maar zo op de foto lijkt hij me niet echt handig…

Wat is er mis met je oude Porsche ::o

In rubber opgehangen tegen schokken, hoe vaak moeten die rubbers dan vervangen worden, en wat kost dat?
(domme vraag, als je dit horloge kan betalen, dan kan je de onderhoudsbeurten ook betalen).

Ik zeg ja :smiley: Geweldig horloge, zoals bijna alle RM’s. :slight_smile:

sorcees Schreef:

Wat is er mis met je oude Porsche ::o

Op zich niet al te veel, moet alleen eens grondig aangepakt worden (dakje lekt bij zware regen - ook oppassen bij het wassen) om 'm in een goede staat te krijgen. Over een paar jaar moet het blok gereviseerd worden - dat is toch serieus geld waar je een hele mooie klok van kan kopen.

RM maakt ware kunststukjes die inderdaad niet allemaal even duidelijk af zijn te lezen.

Zelf heb ik ooit het genoegen gehad een (oerlelijke) Massa te passen, wat een fijne klok is om te dragen. Maar die prijs he?!

:smiley:

Dat zijn dan moeilijke keuzes die je nog moet gaan maken, sterkte.