Richard Mille VS Patek Philippe

Kwam dit filmpje op YouTube tegen. Vind beiden horloges buitengewoon mooi. Ze zijn beiden zo verschillend. De een heel klassiek, de ander industrieel.

Welke zou jij willen? Mij spreekt dat industriële meer aan, dus doe mij maar die RM.

  • Richard Mille
  • Patek Philippe

0 stemmers

1 like

Optie 3, geen van beide :slight_smile:

5 likes

Ben het met @Rolopalooza eens, in dit geval vind ik beide horloges niet echt mooi. Ik heb voor de PP gekozen als minste van de twee kwaden.

3 likes

Je zal en moet kiezen :upside_down_face: zo’n derde optie kun je niks mee

Rm is een hype en patek is al een naam voor jaaren ik zeg patek en om uiterlijk vindt ik ook patek mooier rm is zekker niet altijd lelijk :sweat_smile:

De gene die de RM kiezen zouden een preventieve perma ban moeten krijgen om ons op het forum in de toekomst te behoeden voor hun bedroevend slechte smaak.

3 likes

Dan de RM!

Die Patek vind ik echt spuuglelijk :sweat_smile:

:sweat_smile:

1 like

Hoe rijk moet je zijn om € 115 stuk te slaan op zo’n lelijk ding?

Niet dat het wat ermee te maken heeft, maar met € 115k kan je het leven van een gezin voor de rest van hun leven veranderen.
Ik weet wat mij een beter gevoel zou geven, wat dan ook gelijk de reden is dat ik nooit die € 115k zal kunnen stukslaan. :joy:

3 likes

Dan de

Maar zou toch net zoals @Rolopalooza

Willen

2 likes

dus doe mij maar die RM.

Weet je het zeker?
Voor hetzelfde geld heb je 4 pallets Invicta

1 like

Wel geld, geen smaak…dus ik ga ook voor optie#3 (geen van beide)

1 like

Naar mijn mening niet te vergelijken, klassiek vs innovatieve technieken

Vind beide merken ontzettend gaaf

Als zou je geen fan zijn van RM, de technieken die ze gebruiken zijn ontzettend bizar en knap

1 like

:cry::cry::cry::cry:

Ook hier optie 3, geen van beide😬

1 like

Beetje jammer dat ze de bestaande technieken wat betreft leesbaarheid regelmatig vergeten.

2 likes

17% van de stemmers klikte scheef.

Ik heb nooit moeite met leesbaarheid van skeleton horloges of wijzerplaten waar veel op gebeurt

Is een persoonlijk dingetje denk ik

Maar snap wat je bedoelt

1 like

Patek Philippe heeft een ongekende historie. Richard Mille is vooral extreem duur, sterker zo duur als mogelijk. Kennelijk is er publiek dat vindt dat als een merk qua prijs in de overtreffende trap zit, het automatisch boven alles staat. Begrijp mij niet verkeerd, Richard Mille is ook haute horlogerie maar toch wel erg over het paard getild. Maar het helpt natuurlijk wel als Alaphilippe en Nadal ermee rondhuppelen. Sportmensen die ultraprestaties leveren met een ultraduur horloge. Het kip en het ei verhaal, scoren ze door Richard Mille of scoort Richard Mille door hen? Zeg het maar.

1 like

Beter kan ik het niet samenvatten. Daarom hier ook de keuze voor Patek!

2 likes

Dan kies ik de RM. Die PP is volledig uit balans. Dan ga ik voor techniek. :love_you_gesture:t3:

Maar voor dit geld is er zoveel ander moois…

1 like