Richard Mille

Ik neem aan dat jullie dit wel kennen, maar wat vinden we ervan?

Waarom: ze kosten vanaf zo’n half miljoen euro of pond (afrondingsverschilletje) en daar mag je toch wel wat voor verwachten…

Kan er even geen foto bij zetten. Misschien dat een van jullie dat kan doen…

Tja. Ik hou niet zo van tonneau. Het heeft wel wat maar echt mooi… Nee. Prijs vind ik trouwen niet interessant. Ik kan net zo spannend worden van een vintage horloge van 3 euro op een rommelmarkt als een onbereikbaar maar prachtig horloge van 1 miljoen euro. Misschien kan ik zelfs nog wel spannender van de Vintage worden om dat ik die dan koop :smiley:

Ben het met je eens dat de prijs niet echt interessant is, maar toen ik deze advertentie zag met de prijs erbij, moet ik zeggen dat de ogen even uit de kassen rolden :wink: Vandaar dat ik toch wel benieuwd ben naar jullie mening. Wat ik begreep is het uurwerk helemaal van lichtmetaal of zelfs koolstof… dat is dan wel weer leuk voor de techneuten onder ons, of is dit niet zo bijzonder?

Het aardige van deze klokkies is natuurlijk dat niemand ziet dat ze zo duur zijn en dat je echt we een kenner moet zijn om dat te weten. Da’s anders met een ‘gouwe rolex vol met diamanten’

Het had beter " Richard vijfhonderduizend mille " kunnen heten… toch?
Jemig, ik vindt ze nog mooi nog lelijk nog het geld waard.

Bon idee Mario,alleen word het dan een half miljard,kan Bill Gates er alleen 1 of 2 kopen. Richard Cinq Cent Mille klinkt ook aardig.

Groet André

Ach ja, of je koop een Vacheron Constatin Tour de Líll. Selchts 1,2 miljoen euro! Ziet er een stuk mooier uit en heb je tig keer meer functies!!

Ik vind ze erg mooi(behalve in het goud) maar niet voor dat bedrag