Richard1973

Horloge overgenomen van @Richard1973. Zeer vlotte en duidelijke communicatie. Perfecte deal! Een echte aanrader.

1 like

Horloge overgenomen van @Richard1973. Zeer prettige en vlotte communicatie. Horloge als beschreven, goed verpakt en snelle verzending. Zeer tevreden. Absoluut een aanrader. :thumbsup:
Dank je wel, Richard!

Vlindersluiting overgenomen van @Richard1973. Prettige communicatie en een vlotte deal. Top! :thumbsup:

Ook hier (wederom) een vlotte deal met Richard, tot de volgende :wink: :thumbsup:

1 like

In de afgelopen week, na een tip door @HorlogeHalle (waarvoor dank​:+1:) aan @Richard1973 mijn Aquis verkocht, was bijna een persoonlijke overdracht, maar lukte net niet. Via Postnl toch in Almelo gekomen bij deze serieuze koper. Prettig contact, goeie deal en alles vlot en dik voor mekaar. Bedankt en graag toch een volgende keer :facepunch:

2 likes

Weer prettig zaken gedaan met @Richard1973, fijne en snelle communicatie weer, alles lekker vlot en to the point👊

Ik heb net m’n blauwe Balaur aan @Richard1973 verkocht, en het was prettig zaken doen: Communicatie was vlot, relevant en plezant, onderhandelen ging gewoon heel erg netjes, en afspraken werden keurig en tijdig nagekomen.

Hulde! Jammer dat het niet face to face was, maar voor de volgende doen we het over een kop koffie!

1 like

Deze weer terugekocht, tot ieders tevredenheid :+1:

1 like

Deze week de Steinhart Nav b 44 mm overgenomen van Richard. Communicatie liep soepel en natuurlijk was alles zoals beschreven. Thanks Richard!

Mooie BOB band van @Richard1973 overgenomen. Mooi voor aan de Pam. Dank!

1 like

Mooie Milanaise band van @Richard1973 overgenomen. Snelle vlotte deal. Echt een topper!

Groet Bram

P.s. Graag tot de volgende keer.

Paar bandjes verkocht aan @Richard1973. Goede communicatie, fijne afhandeling. Voor herhaling vatbaar. :+1:t2:

1 like

Nieuwe band en vouwsluiting overgenomen van Richard1973. Prima deal en dito communicatie. :+1:t3:

1 like

Horloge geruild met @Richard1973
Duidelijke communicatie en op tijd!
Betrouwbaar. Nog geen spijt van de ruil :slight_smile: graag tot de volgende!

1 like

Bandje verkocht aan @Richard1973, prettig contact en snelle betaling! :+1:

1 like

Bandje gekocht van Richard. Keurig verpakt opgestuurd. En vooral…mooi bandje!

Met Richard is het goed zaken doen.
Goede communicatie en doet gewoon wat je afspreekt. :+1:
Volgende keer gewoon weer.

1 like

Mijn Steinhart verkocht aan Richard. Vlotte communicatie & betaling. Een aanrader om zaken mee te doen.

Bandje verkocht aan @Richard1973
Vlotte communicatie, snelle betaling. :+1:

Een leuke ruil met @Richard1973 gemaakt. Hele vlotte deal het pakketje was al onderweg voordat ik geld kon overmaken. Het horloge was precies zoals omschreven. Graag tot de volgende keer. Zeker een aanrader! Bedankt Richard.

Gr Bram