Richard1973

Trusted buyer (tu)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Reeds tijdje terug horloge gekocht van Richard, prettig contact en levering volgens afspraak (tu)

Richard1973, prettig persoon t.a.v. communicatie, afspraak en afhandeling helemaal top.

Een echte aanrader(tu)

en ook n goeie ervaring gehad. vlot contact en prettige afhandeling. bedankt!

Een steinhart nav b chronoII overgenomen van Richard. Prima communicatie, hele vlotte verzending, super!!

Voor de tweede keer een horloge verkocht aan Richard en weerom alles perfect verlopen !

Top !!!

Gisteren Glycine overgenomen van Richard.
Fijne communicatie en prettige afhandeling.
Voor herhaling vatbaar! Kortom top!

Vlotte communicatie en verzending, ben tevreden met de aankoop bij Richard.

Hier een vlindersluiting overgenomen van Richard. Krijg hem morgen als het goed is binnen. Maar met zo’n goede communicatie gaat dat zeker goed komen. +1

Omega-mapje met boekjes gekocht van Richard; vandaag binnengekomen. Prettige communicatie en snelle verzending. Content dus!

Snelle en vriendelijke communicatie. Daarna het pakje vlug op de mat. Wat mij betreft prima handelen met Richard1973.

Ik heb een horloge geruild met Richard, vlotte en prettige communicatie. Ik kreeg het horloge perfect verpakt en snel thuis gezonden helemaal volgens afspraak. Dus het is prettig zakendoen met richard.

Gr, Dennis (Berdski).

Van Richard de Omega po overgenomen! De staat van 't horloge was nog mooier dan omschreven. Goede afhandeling, volgende keer weer!

Ik heb gisteren een mooie ruil gedaan met Richard. Het contact vooraf was er prettig en bij overdracht een open en eerlijke afhandeling.

Onlangs heb ik een Seiko overgenomen van Richard. De deal kwam snel en op een prettige manier tot stand. Communicatie helder en duidelijk. Het horloge werd door Richard perfect verpakt en het was precies in de staat zoals hij vooraf had beschreven.

Richard, bedankt voor de deal, doen we nog eens als het zo uitkomt :thumbsup:

Horloge overgenomen van Richard. Zeer aangename en vlekkeloze transactie!

Horloge verkocht aan Richard en een snelle en duidelijke deal! Top!

Horloge gekocht van Richard, snelle verzending goed verpakt. Nette prijs. Aanrader voor iedereen.

1 like

Horlogedoos overgenomen van @Richard1973. Prima gegaan: snelle en goede verzending, mooie doos, gemakkelijke communicatie.