Richz1986

Met Richard @Richz1986 heb ik een Ko-band geruild voor een Swatch voor mijn dochter. Ze is helemaal happy met haar Zwitserse horloge :smiley:
De communicatie met Richard was heel prettig, ik zou zo weer zaken met hem doen.

1 like

Zeer plezierige correspondentie gehad met Richard bij de overname van een Ancre horloge. Helemaal tevreden en dank @Richz1986 voor je aardige mailtjes! Graag tot nog eens!

1 like

Deze week een Pontiac verkocht aan Richard @Richz1986 en dat verliep heel prima.

Vriendelijk enthousiast forumlid en doet wat hij belooft. Snelle betaling en prettige communicatie! :+1:

Veel plezier met het horloge en tot de volgende keer! :slightly_smiling_face:

1 like

Van Richard drie Swatches deze week overgenomen. De horloges waren alledrie zoals beschreven. TU voor @Richz1986!

1 like

Vandaag de Pontiac binnengekregen die ik van @Richz1986 heb overgenomen. Vlotte deal, leuk contact en het horloge snel en keurig verpakt op de mat gekregen. Fijn zaken mee gedaan. Richard, bedankt.

1 like

Deze week een Seiko van Richard @Richz1986 overgenomen.

Net als de vorige keer prima verlopen; zoals we dat hier allemaal graag hebben. Vriendelijke communicatie en pijlsnelle verzending. Daarnaast solide verpakking met booby traps. Wat wil een mens nog meer? :sunglasses::ok_hand::wink:

Tot de volgende keer weer!

1 like

Sekonda overgenomen can Richard. Top vent en zeker aan te raden voor een vervolg!

1 like

Dit weekend een vouwsluiting van Richard (@Richz1986) overgenomen.

Plezierige communicatie, aardige vent, en snelle “service”. Hoewel de sluiting nog onderweg is (de Achterhoekse postbodes zijn nog aan het bijkomen van de Zwarte Cross) zou ik het zo weer doen…

Aanrader dus, bedankt Richard!

3 likes

Leuk lotje horloges overgenomen van Richard. ( @Richz1986 ) Zoals altijd een vlotte en plezierige deal. Goede communicatie.
Bedankt!

1 like

Een mooie DayDate hommage van Richard overgenomen. Zoals verwacht een geslaagde transactie :+1:

1 like

Leuke Swatch overgenomen van Richard. Ziet er top uit! Snelle reactie en fijne communicatie. Aanrader dus!

1 like

Richard heeft een aantal bandjes van mij overgenomen. Lekker vlot in communicatie en ook de betaling was dik in orde. En daarbij nog een bevestiging ban ontvangst.

Prima transactie, ik kan @Richz1986 aanbevelen.

1 like

Ook een minidealtje met @Richz1986 gaat op een lekkere en vrolijke manier.
Duidelijke communicatie en geduld…allemaal aanwezig.

Kortom :+1:

1 like

Stalen band verkocht aan @Richz1986 , prettig contact en snelle betaling. Doen we hopelijk snel weer :wink:

1 like

Horloge overgenomen van @Richz1986
Volledig PostNL-proof verpakt in een brievenbuspakketje en de volgende dag nog op de post!

1 like

Invicta Pro Diver overgenomen van @Richz1986 , goed contact, keurig alles erbij en netjes verpakt! Helemaal top.

1 like

Net enkele oude horloges van @Richz1986 overgenomen, hard moeten onderhandelen :sunglasses: maar deal gesloten en alles mooi verpakt in…verpakking. :wink:

Bedankt!

1 like

Twee Swatches overgenomen van Richard @Richz1986. Prima deal en vlotte verzending. Weer bedankt!

1 like

Hele leuke ruildeal gemaakt met @Richz1986!
Alles snel, sympathiek en goed, dus een aanrader en HF-waardig!!!

1 like

Ruildeal gemaakt met @Richz1986 vlotte communicatie, snel verzonden en goed ingepakt. Zeker een aanrader!

1 like