@rico1965

Pas om hulp gevraagd op het forum omdat mijn Seiko niet meer liep. @rico1965 bood gelijk zijn hulp aan om ernaar te kijken. Met zijn deskundigheid werd het probleem snel vastgesteld: een haartje die volledig verwikkeld zat in de escape wiel.

Bij het ophalen gezellig wat gebuurt over horloges. Horloge in volledig werkende staat terug gekregen, heel blij want ik was ten einde raad. Zelfs nog een prachtig rubberen bandje erbij gekregen.

@rico1965 nogmaals bedankt, je bent een absolute topper!!

5 likes

Ik heb ook een super goede ervaring met @rico1965.

Het horloge van mijn grootvader werkte jammer genoeg niet meer, zie topic:

Rico had zich aangeboden om hier eens naar te kijken. Ik had eerst nog naar een lokale horlogemaker gezocht, maar uiteindelijk toch op het aanbod ingegaan. Ik had ondertussen zelf nog een andere vintage Raketa verprutst en die heb ik ook meegestuurd.
@rico1965 had de horloges al snel bekeken en wist wat er aan de hand was. Hij heeft de horloges niet alleen hersteld, maar ook gereinigd, plus bij beiden nog een bijpassend bandje gedaan. Oh ja. Ik kreeg ook nog een heel fotoverslag van de herstelling.

Ik ben super tevreden van het resultaat. Als @rico1965 je ooit aanbied om je horloge te herstellen, aarzel zeker niet.

1 like

Dikke 5 sterren! Verkoop zelf ging soepel, vlotte communicatie en snelle verzending. Maand later worden de doos en papieren nog gevonden en direct opgestuurd. Fantastisch!

2 likes