Met pijn in het hart verkoop ik mijn Ricoh DayDate met een schitterende grijze/taupé sunburst wijzerplaat. De wijzerplaat is voorzien van prachtige, egaal verkleurde lume plots die het horloge een warme vintage uitstraling geven.
Het horloge is in goede staat en heeft in oktober 2023 een volledige servicebeurt gehad. Sindsdien loopt het uurwerk als een zonnetje. Momenteel is het horloge voorzien van een aftermarket jubilee-band, maar de originele president-band wordt meegeleverd (let wel: dit is nog een project om te restoreren).
Bij de set horen ook twee donoruurwerken, inclusief een extra wijzerplaat en een smooth bezel behuizing. Deze zijn destijds gebruikt om het originele uurwerk in topconditie te brengen, maar kunnen ook dienen om de Ricoh een geheel nieuw uiterlijk te geven.
Een bijzonder compleet pakket, en in deze staat zie je dit model zelden. Helaas krijgt hij bij mij geen draagtijd meer – dus tijd om iemand anders er blij mee te maken.
Merk en model: Ricoh Daydate Automatic
Diameter: 35.5
Leeftijd: 1970 - 1974
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2022
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires:Nee
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Goed, volledige service gehad in oktober 2023
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch Ricoh 040121
Vraagprijs: €300
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.