Ricoh Only

Heb het teruggedraaid! GO FOR IT!

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face: I did a thing :rofl:

1 like

Ik kan het natuurlijk ook aanpassen, maar dan ook Takano…

1 like

Doe eens gek Ricoh/Takano

2 likes

En dan maar gelijk door met een NA, nog een Dynamic Wide erbij, zag deze op Ebay voor een klein prijsje en kon hem niet laten gaan, loopt maar heeft service nodig.

Foto van verkoper

5 likes

Ik doe ook even mee met mijn Ricoh Dynamic Wide… (op originele BOR).

5 likes

Sinterklaas is al gearriveerd zo voelt t want vandaag zijn de 4 vintage RICOHs uit Japan dan aangekomen - het is toch n beetje n gok of de klokjes ook lopen maar de 3 mechanische uurwerkjes tikken toch mooi weg, mazzel - de Quartz had ik gekocht omdat ik de facetten van de wijzerplaat mooi vond …… echter nu blijkt dat t glaasje aan de voorkant in facetten geslepen is - in die Riquartz moet nog n batterijtje en hopelijk doet hij t dan - de cijfertjes in t dekseltje zullen wel met de batterijwissels te maken hebben, maar helemaal begrijpen doe ik t niet - iemand ervaring met zo’n Riquartz

3 likes

2 x Ricoh LCD Perpetual Calendar, omstreeks 1978

Deze, die hierboven ook staat, plaats ik er nog even bij
Ricoh heeft veel LCD geproduceerd, maar deze uurwerken zijn wat mij betreft hun vlagscheepjes :ok_hand:

4 likes

Vandaag gekocht op Ebay van verkoper uit Hong Kong,

En deze had ik van de week al even laten zien in het NA topic, onderweg ook gekocht op Tradera

En met een beetje geluk vanavond er nog een bij van andere veiling

2 likes

Dit is geen Ricoh, maar zonder dit merk was er geen Ricoh horloge geweest.
Een Tanaka Chateau Superior.

4 likes