Bedankt voor de correctie, ik had dit uit een Japan’s artikel dus mogelijk zijn die ietsje later dezelfde regels gaan volgens. Je kan ook moeilijk al je dials en cases weggooien die al zijn gemaakt.
Origineel klemt die ring de plexi vast, maar die glaasjes zijn dus niet meer te vinden. Misschien wel iets dat past zonder de cycloop maar die vind ik toch wel bij dit horloge horen… Dus het is een beetje behelpen met Rolex plexi. Evengoed, als je er een hebt met het originele plexiglas erin dan zou die bezel wel vrij makkelijk los moeten komen.
Ik had nog een idee, op Ebay heb je natuurlijk al Indiërs met die Mumbai specials, die hebben wel allemaal mooie nieuwe glaasjes, dus een berichtje gestuurd waar ze hun glaasjes vandaan halen, dat zei hij niet maar wel dat ze er genoeg hadden, hij zou wat maten doorgeven en dan kan ik ze bestellen bij hem…nog geen prijs gehoord maar zal niet veel zijn denk ik
Kijk, nog meer Ricoh
En ja, ook bij mij zijn in de loop der jaren wel een paar in het vintage laatje terecht gekomen. Had ik ooit die lelijke Ricoh ‘Rolex’ Dynamic exemplaren lekker opgeruimd, en toch weer…