Ridgeback

Recent kocht ik een vostok Amfibia die in het blauwe gedeelte stond van van Ridgeback.
Al snel waren we het eens over de prijs en omdat ik vroeg of er een track en trace in de standaard verzending zat zei ridgeback dat dat niet het geval was maar dat hij de beroerste niet was en deze service zonder meerprijs zou aanbieden.
Prima service zou ik zeggen en het pakketje werd verstuurd met post.nl
Natuurlijk u raadt het al problemen met het pakketje, 3 dagen aangekondigd als dat het “vandaag” zou worden geleverd en plots de melding Bezorgtijd van uw pakket onbekend. Enfin Ridgeback die op verlof vertrok de dag dat het pakketje verdwenen was nam toch de tijd om een onderzoek aan te vragen en een paar dagen later als wonder boven wonder werd de Vostok alsnog geleverd. Al die tijd hield Ridgeback me op de hoogte vanuit het zonnige Spanje. Ook al ging het slechts om een VOSTOK.
Top Kerel, top communicatie, bombproof verpakt pakketjes, einfach SUPER om z’n Duitse Gründlichkeit. Koop in vertrouwen. TOPKerel.
Bedankt Wesley!!

1 like

Horloge verkocht aan Wesley / @Ridgeback. Fijne en snelle communicatie, bedrag snel overgemaakt en een leuk bericht bij ontvangst. Ik kan Wesley absoluut aanbevelen :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan Ridgeback: zeer goede communicatie, snelle betaler … al met al een aanrader!

1 like

Mooie Oceanus verkocht aan Wesley @Ridgeback in een supersnelle deal. Top HFer, fijne communicatie en snelle acties, zeker een aanrader!

1 like

Horloge gekocht van @Ridgeback
Snelle en vriendelijke communicatie. Ook nog eens rap verzonden en horloge in top staat zoals beschreven.

Dank en tot een volgende keer!

1 like

Horloge gekocht van Wesley / @Ridgeback
Zeer prettig contact gehad voor de aankoop, zelfde dag verzonden nog en super ingepakt!
Horloge voldoet prima aan de omschrijving, kortom weer een prima deal! Dank nogmaals Wesley :+1:

1 like

Rangeman overgenomen van @Ridgeback. Snelle overeenkomst over prijs. Horloge is in nieuwstaat zoals geadverteerd en bombproof ingepakt.

1 like

Mijn horloge verkocht aan Wesley @Ridgeback. Communicatie verliep zeer vlot en de betaling werd direct gedaan. Kun je gerust zaken mee doen dus :+1:

1 like

Horloge gekocht van @Ridgeback. De deal was snel rond en ben blij met de aankoop. :+1: Dus weer plus 1.

1 like

Horloge overgenomen van @Ridgeback Wesley.

Alles top. Goede communicatie en vlotte afhandeling.

Aanrader!

1 like

Ook een Casio GW-5000 overgenomen van @Ridgeback . Communicatie is helder, snel en duidelijk.
Vanwege de kerstdrukte een dagje later bezorgd gekregen dan verwacht, maar dat mag de pret niet drukken.

1 like

Casio Horloge overgenomen van @Ridgeback Wesley.

Was allemaal top waarvoor dank. Dikke aanrader!

1 like

Horloge gekocht van Wesley / @Ridgeback en wederom een prettige deal achter de rug. Snelle en fijne communicatie en prima ingepakt! Bedankt en tot een volgende weer!

1 like

Vlotte no-nonsense deal met @Ridgeback gedaan. Vriendelijke communicatie en een fijne afhandeling. Anytime again :fist_right::fist_left:

1 like

Snelle deal gesloten met Wesley, en het pakje ging vliegensvlug de post op. Aanrader! @Ridgeback

1 like

Traska Summiteer overgenomen van @Ridgeback. Fijne deal, goede afhandeling en mooi stevig verpakt. Volgens mij zijn beide partijen tevreden en dus een dikke aanrader voor het HF!

1 like

Geweldige communicatie met @Ridgeback . Ik zeg 5 sterren voor deze topverkoper :star2: :star2: :star2: :star2: :star2:

1 like

Vlotte deal met @Ridgeback gesloten. Prettige communicatie, en het pakketje werd razendsnel en bombproof verzonden. Dus kan nu mooi het weekend genieten van deze kleine, kloeke duikert. Topper.

1 like

Ik had destijds toen de Zelos Horizons 39mm uitkwam te lang getwijfeld waardoor ik 'm uiteindelijke mis ben gelopen.

Dankzij @Ridgeback heb ik 'm nu alsnog, in mijn -denk ik :wink: - favoriete kleurstelling. Het eerste horloge wat ik hier op het forum kocht, maar als de ervaring zo blijft zeker niet het laatste. Communicatie, verpakking, verzending, staat van het horloge: Allemaal top! :+1:

2 likes

Een hele goede ervaring met Wesley / Ridgeback. Met een kapot hardloophorloge om de pols kwam ik een mooi exemplaar van Wesley tegen op dit forum. Dat was gisteren. Een paar vliegensvlugge, en ook nog erg prettige berichten later en het horloge zat op de post. Vanmorgen in spanning wachten, niet veel later arriveerde het pakket al. Het horloge ziet er erg goed uit, precies zoals omschreven. Nu aan het uitkijken naar het eerste rondje.

Maar belangrijker dan mijn rondje, Wesley dank je wel voor het prettige contact, en de snelle verzending. Erg blij mee.

Groeten, Maarten

1 like