… en ik hoop dat deze mij lang daarbij gaat begeleiden
Vanmiddag bij het postkantoor opgehaald: ben er errug blij mee !!! Een mooie uitbreiding en goede aanwinst voor de verzameling.
De staat van het horloge aan de pols is zelfs beter dan naar aanleiding van de foto’s uit de advertentie gedacht. Afijn, foto’s zeggen meer:
de band heb ik m’n horlogemaker maar even laten doen. A propos band, een brede hand maar smalle pols is erg onhandig, maar: lang leve de duikersextensie :)-D
mooie aanwinst(tu) ik blijf me altijd afvragen wat sommigen in vredesnaam met die dozen doen…ik heb hier dozen al jaren in de kast staan en die zien er nog piekobello uit…n e way…dat je er maar veel plezier aan mag beleven:~
mooie aanwinst(tu) ik blijf me altijd afvragen wat
sommigen in vredesnaam met die dozen doen…ik heb
hier dozen al jaren in de kast staan en die zien
er nog piekobello uit…n e way…dat je er maar
veel plezier aan mag beleven:~
Dat dacht ik dus ook over die doos, lijkt wel of hij buiten heeft gestaan
Hoe dan ook veel plezier er mee, hij is mooi met golfjes! ik moet zelf nog steeds de band inkorten of laten korten, ben zo snel altijd
O ik post net een foto, maar misschien is dat niet de bedoeling, gaat om jou aanwinst natuurlijk, wilde alleen laten zien dat je net zo’n goede smaak hebt als ik hahaha
O ik post net een foto, maar misschien is dat niet
de bedoeling, gaat om jou aanwinst natuurlijk,
wilde alleen laten zien dat je net zo’n goede
smaak hebt als ik hahaha
Haha maakt niet uit, hij leert graag zijn familieleden kennen :)-D Als oudere broer weet hij natuurlijk graag waar de jongere broers uithangen
mooie aanwinst(tu) ik blijf me altijd afvragen wat
sommigen in vredesnaam met die dozen doen…ik heb
hier dozen al jaren in de kast staan en die zien
Da’s idd een goede vraag, niet dat het mij nu uitmaakt ofzo…
Als ik in de witte ‘glossy’ kartonnen omdoos kijk plakt er allemaal rood spul aan de binnenkant. Lijkt wel alsof het rode ‘leer’ van de Omega doos is blijven kleven toen het eenmaal een tijd in de witte omdoos heeft gezeten…
mooie aanwinst(tu) ik blijf me altijd afvragen
wat
sommigen in vredesnaam met die dozen doen…ik
heb
hier dozen al jaren in de kast staan en die
zien
Dat dacht ik dus ook over die doos, lijkt wel of
hij buiten heeft gestaan
Hoe dan ook veel plezier er mee, hij is mooi met
golfjes! ik moet zelf nog steeds de band inkorten
of laten korten, ben zo snel altijd
Dan hebben jullie vast de nieuwe doosjes. Ik heb er 4 of 5 en die zien er allemaal zo uit. Zelfs m’n oudere grijze ziet er nog beter uit. Ze hadden geen slechter materiaal uit kunnen kiezen, want ze hebben bij mij alleen maar in de kast gelegen. Binnen de korte keren begonnen ze al te vervellen, terwijl de nieuwe rode er na een paar jaar nog steeds picobello uitziet.
O ik post net een foto, maar misschien is dat
niet
de bedoeling, gaat om jou aanwinst natuurlijk,
wilde alleen laten zien dat je net zo’n goede
smaak hebt als ik hahaha
Haha maakt niet uit, hij leert graag zijn
familieleden kennen :)-D Als oudere broer weet hij
natuurlijk graag waar de jongere broers uithangen
Groet, Matthijs
Zijn opa figureert nog wel eens in het vintage forum-gedeelte:D
Veel plezier met deze topper(tu)