Riemersma

Prima zaken doen met @Riemersma
Snelle duidelijke communicatie, snelle verzending en uitstekend verpakt. Nogmaals dank!

2 likes

Longines presentatie horlogebox verkocht aan @Riemersma alles vlot verlopen. Graag tot volgend treffen. Dank voor het vertrouwen. Veel plezier ervan.

1 like

Horloge verkocht aan de jonge horloge liefhebber Martijn. Leuk om kennis gemaakt te hebben en dank voor de deal.
Veel plezier met de Alpina.

1 like

Martijn @Riemersma heeft een horloge van me overgenomen. Contact voorafgaand aan de deal verliep goed en netjes. Martijn moest een flink eind rijden om mijn kant op te komen, maar een persoonlijke deal is altijd leuker. Ik heb 1,5 uur gekletst met deze jonge horlogeliefhebber. Na een koffie en een wijntje is hij op tijd voor de avondklok weer huiswaarts gekeerd.

Prima ervaring dus!! :+1:

3 likes

En erg mooie Longines met blauwe wijzerplaat van @Riemerma overgenomen. Hmm, blauw lijkt wel een beetje mijn kleur. Leuke communicatie, en snelle verzending. Het is dat hij in de buurt van de boomgrens woont anders had ik hem op gaan halen. Of, nou ja , misschien woon ik zelf wel in een uithoek :wink:

1 like

Tissot Heritage Visodate overgenomen van @Riemersma. Prima communicatie, supersnelle verzending en bomproof verpakt. Aanrader dus :+1: :+1:

1 like

Mooie Certina DS PH 200 M gekocht van @Riemersma voor een mooie prijs.
Deze persoon is eerlijk en zeer correct :+1:

1 like

Recent een horloge verkocht aan @Riemersma. Dit was een plezierige ervaring. De communicatie was prettig en het geld stond snel op de rekening. Al met al een aanrader om zaken mee te doen.