Riepos

Een Invicta binnenwerkje gekocht van Riepos, super goed verpakt, duidelijke communicatie en geleverd zoals omschreven. Nogmaals bedankt Riepos :slightly_smiling_face:

1 like

Stalen band voor de MM200 verkocht aan Riepos :+1:
Goeie, vlotte communicatie en geld snel overgemaakt.

Dikke aanrader dus! :ok_hand:

Horloge overgenomen van @Riepos.
Prettig contact en een mega snelle verzending.
Horloge was zo als omschreven :smiley::+1:
Tnx Richard , tot een volgende keer :muscle:

Afgelopen weken(!) veel contact gehad met @Riepos. Wat heen en weer geschuif met horloges en accesoires. Ik denk dat we in de tussentijd voor de verzendkosten al een mooie lederenband kunnen kopen! Contact is altijd netjes en vlot geweest. Evenals de verzending. Tot de volgende Richard!

Watchroll van @Riepos gekocht.
Duidelijke communicatie, en verzending was snel en gevlot geregeld.

Aanrader!

Halverwege Maart heb ik een prachtige Scurfa over kunnen nemen van @Riepos voor een ontzettend mooi prijsje. Het inpakproces was duidelijk vastgelegd op beeld en het pakketje ging dezelfde dag nog de deur uit. Tot mijn stomme verbazing werd er de volgende dag alweer aangebeld door een bezorger met een stevig pakket in de hand.

Kortom: Zeker voor herhaling vatbaar! :ok_hand:

En daarmee is de kous nog niet af! Want Onlangs zette Richard een ratcheting clasp voor de D-1 te koop en wederom werd ik weer voortreffelijk geholpen met veel beeldmateriaal. Alsof hij stiekem een dealtje met PostNL heeft lag ook deze de volgende dag al op de mat! :pray:

Uiteindelijk bleek er nog een onderdeeltje te missen van deze sluiting waarna er (in mijn verbeelding) een hevige zoektocht is gestart naar het betreffende onderdeel. Deze was na een poosje toch terecht en is deze alsnog er achteraan gestuurd. En you guessed it: volgende dag binnen! :partying_face:

Nu ben ik - geheel dankzij Richard - de trotse eigenaar van een prachtige set die de producent zelf niet heel veel netter had kunnen aanleveren.

Hulde en dikke props voor deze verkoper :ok_hand: :raised_hands:

tenor

Recent een deal gemaakt met Richard. Erg prettig en vlot contact via HF en hij is zeker iemand waar je goed mee kunt onderhandelen :wink:
Het geld stond dan ook binnen de kortste keren bijgeschreven op mijn rekening. Een deal met @Riepos is voor herhaling vatbaar!

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan @Riepos. Het was een wat langere dialoog die uiterst relaxed verliep. Helaas hebben we er geen motorritje aan gewaagd omdat de afstand wat groot was, maar hij houdt zich keurig aan afspraken, is vlot met de relevante details en zo… Aanrader!

@Riepos, ik hoop dat je hem in goede orde ontvangt, en veel plezier er mee!

Vandaag een leuke deal gedaan met Riepos, alles verliep soepel en super blij met het horloge dat ik van hem overgenomen. Riepos is zeker een aanrader als je met hem een deal gaat sluiten! Richard nogmaals bedankt!

Vandaag een horloge overgenomen van @Riepos had wel langer kunnen duren want een behoorlijke overlap in interesse op horlogegebied maar er moet ook geld verdiend worden om deze hobby te bekostigen :upside_down_face:

Dikke aanrader!

Goede deal gemaakt met @riepos, snelle verzending en goede communicatie. Kortom een aanrader. Richard bedankt!

Blacklist horloge overgenomen van Riepos. Snelle verzending en makkelijke communicatie.
Probeert ook nog een oplossing to bedenken - moet nog kijken of het lukt - voor een te kort bandje.
Prima verkoper.

Wat onderdeeltjes voor een Invicta Pro Diver mod overgenomen van @Riepos.
Alles netjes verlopen, goede prijs, met een goede track & trace dmv foto’s van het pakketje tot aan de brievenbus :ok_hand:t3:

Eerder een uurwerkje en nu een bandje overgenomen van @Riepos en dat ging zoals het hier hoort: gemoedelijk en gezellig! Dank Richard!

Een horloge verkocht aan @Riepos. Snel een deal kunnen maken en het bedrag stond snel op mijn rekening. Een aanrader.

1 like

Een erg mooi horloge gekocht/geruild met @Riepos aka Richard.
Het was wederom goed zaken doen met Riepos en de deal was snel gesloten.
Aardige vent en een faire deal. Zeker voor herhaling vatbaar.

Seiko duiker verkocht aan @Riepos. Fijne, vlotte communicatie en transactie. Aanrader.

1 like

SARB verkocht aan Richard. Fijne deal gemaakt en leuk contact! :cowboy_hat_face::+1:t2: Aanrader!

Wederom weer heel prettig zaken gedaan met @Riepos . Super snel verstuurd en goed verpakt.
Aanrader om zaken mee te doen.

Watch roll gekocht van Richard. Fijne ervaring.