Riepos

@Riepos zocht, ik had en wilde verkopen.
Na 2 berichten heen en weer de deal beklonken.
Verder niks op aan te merken. Top!

Deze week mijn Constellation verkocht aan @Riepos. Vlotte communicatie, hij wilde hem heel graag en de deal was snel en prettig beklonken!

Bedankt kerel en veel draagplezier ermee!

Mijn Alpinist aan @riepos verkocht, snelle deal, leuke communicatie, bevestiging bij ontvangst. Mooi! Veel plezier ermee :+1:t2:

Stalen band is richting @Riepos gegaan, vlotte deal en snelle betaler. Aanrader dus :+1:

Gouden G-shock overgenomen van @Riepos.
Duidelijke communicatie en snelle nette verzending.
Thanks Richard.

Een mooie Dan Henry (okee, geen superwatch maar toch een net horloge met een mooie uitstraling :smirk:) plus twee extra banden overgenomen van Richard - @Riepos. De prijs was heel netjes en de verkoop / verzending verliepen snel - compleet met berichtje en foto’s.
Kortom, een fijne deal. Aanrader :+1:.

1 like

Bandje overgenomen van Richard. Als surprise een extra bandje gekregen, echt super! Mega snel verzonden en een aangename verrassing dus bij het openen van de envelop :slight_smile: Thanks again!

1 like

Twee weken terug een Geckota bracelet overgenomen van Richard. Snel tot een deal gekomen. Vlotte en heldere communicate, fotootje van de verzending - top!

Net een mooie Turtle in ontvangst genomen die bij @Riepos vandaan komt. Prima communicatie, gisteren de ruil overeengekomen en vandaag al binnen :ok_hand:
Mooie extra bezels erbij ook…

Horloge verkocht aan @Riepos en de deal was binnen 4 berichten rond. Lekker makkelijk en snel. Bedankt Richard!

@Riepos heeft van mij een horloge overgenomen. Supersnelle deal, betaling en prima communicatie. Voor herhaling vatbaar, wat mij betreft. Veel plezier met het horloge, Richard en bedankt! :+1:

@riepos en ik maakte een snelle deal. Tevreden koper, tevreden verkoper … wat wil je nog meer. Ik kan dit HF lid zeer aanbevelen!! Veel plezier met je horloge en wellicht tot in de toekomst

Horloge gekocht van @Riepos.
Top! Aanrader.

Vandaag een loeplamp binnen gekregen, gekocht van @Riepos Snel verstuurd, goed verpakt, top verkoper :+1:t2:

Mijn GS aan Richard verkocht. Snelle deal, snelle betaling en prettig contact. Zeker aan te raden.

Aan Richard @Riepos mijn Timefactors Smiths PRS-25 verkocht. Prettige ervaring, snel gehandeld - een uitstekende HFer.

:+1: veel plezier ermee, zou zo weer een transactie doen!

Seiko SARB van Richard gekocht. Vliegensvlugge verzending en horloge exact zoals omschreven. Leuke en vlotte deal, zeker een aanrader voor anderen. Tot een volgende keer! :+1:t2:

Mooie GS sbgf017 gekocht van @Riepos. Snelle afhandeling en goede communicatie. Bedankt!

1 like

Vlotte en eerlijke communicatie, snelle deal en geweldig afhandeling (instant verzending in bombproof pakket). Richard is zonder twijfel een top HF’er. Tot een volgende @Riepos!

@Riepos, Smiths Everest van Richard overgenomen. Ik kan me aansluiten bij de andere ervaringen. Horloge komt overeen met de beschrijving, prettige communicatie, degelijke verpakking en vlotte verzending.
Kortom: aanrader :+1: