Riepos

Strapcode band van @Riepos gekocht.
Prima deal, hij wist me ook nog een MM kast aan mij te slijten :+1:t4:

Longines Hydronquest 39mm overgenomen van @Riepos voor een zeer schappelijke prijs. Prettige communicatie, goed verpakt en snel verzonden. Een echte aanrader dus!

Serica 5303 overgenomen van Richard. Top gegaan, vriendelijk contact en hij kwam em nog brengen ook. Aanrader :star::star::star::star::star:

Vandaag mijn Seiko Presage SARX015 verkocht aan Richard (@Riepos) snelle communicatie en betaling.
Bied naar waarde. Kortom een positieve ervaring.
Alvast heel veel plezier met het horloge.

Mijn Sarb verkocht aan @Riepos. Fijne en snelle afhandeling en goede communicatie.

1 like

Een Halios Universa gekocht van Richard. Alles naar wens, goed verpakt, snel verzonden en horloge in perfecte staat ontvangen. Bedankt.

groet,
Dimitri

Vandaag een mooie Traska Commuter Woodland Green ontvangen van @Riepos.
Snelle, heldere deal met Richard gesloten.
Snel verzonden, goed verpakt, in nieuwstaat verkerend horloge.
Aanrader :+1:.

Afgelopen week een horloge verkocht aan @Riepos.

Leuk contact gehad, betaling was snel geregeld en een bevestiging na ontvangst van het pakketje.
Zo hoort het :ok_hand:t3:

Horloge verkocht aan @Riepos ,zeer snelle betaling en duidelijke / prettige communicatie mee gehad.
In mijn ogen een echte aanrader en tof om zaken mee te doen :facepunch:

Horloge geruild met @Riepos. Snelle deal, net als de vorige keer, aardige kerel en makkelijk overdracht. Top!

1 like

Net zoals vorige keer, super vlotte interactie en afhandeling. Met spijt in het hart zie ik deze prachtige SARB017 terugkeren. Top @Riepos
:+1::white_check_mark:
Tot de volgende!

Gister een prachtig horloge gekocht bij @Riepos, duidelijke en snelle communicatie.

Bedankt!)

1 like

Afgelopen week bleek Richard mijn redder in nood. Hij had namelijk nog een spiksplinternieuw half-linkje voor mijn BB58 in de aanbieding. Fijne communicatie, snel verzonden en netjes ingepakt.
Helemaal blij ermee aangezien ik mijn band voorheen niet lekker op maat kreeg.

Al met al, niets te klagen over @Riepos :+1:

Gisteren een Halios over genomen van Richard. Het horloge was in topstaat voor een top prijs en hij is zelf een erg vriendelijke kerel! Bedankt @Riepos :grin:

Ik heb een bandje overgenomen van @Riepos. Alles helemaal in orde, graag tot een volgende keer Richard!

1 like

Bandje overgenomen van @Riepos voor m’n sarb, helemaal top!

Kort hierna nog een leuke deal gesloten voor een horloge, ook hier helemaal in orde!

dikke aanrader :+1:

@Riepos had een sluiting te koop die ik net nodig had. Snel en vlot afgehandeld, alles perfect :+1:

PRX80 gekocht van Richard.
Communicatie helder en prettig, reserveerde het horloge gelijk in z’n topic toen we een afspraak hadden gemaakt.
Staat van horloge keurig zoals op de foto’s. Dikke aanrader!

1 like

Een mooie deal gemaakt met Richard / @Riepos. Betaalt snel, communiceert snel en is een top forumlid om zaken mee te doen. Nogmaals dank en veel plezier met de PRX.