Riesbiem

Laatst heeft riesbiem een horloge van me overgenomen erg goede en vlotte communicatie.
Aanrader

Hier ook een prettige ervaring met Riesbiem.

ik heb ook zeer goede ervaring met riesbiem. ik heb van hem een speedmaster overgenomen. vlotte communicatie.

Ook hier een zeer goede ervaring met @riesbiem, een aevig Corvid van hem overgenomen. Vlotte communicatie, snelle afhandeling en stevig verpakt. Niks dan lof…

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Riesbiem, goede en snelle communicatie, een aanrader dus :+1:
Tot een volgende keer :wink:

1 like

Met sommige forumleden kun je volledig in 100% vertrouwen zaken doen, altijd goed, geen gezeik, gezellig en vertrouwd. @riesbiem is er daar zeker eentje van, was weer een genoegen. Tot de volgende keer!

1 like

Vorige maand een horloge van Riesbiem over genomen. Het horloge bleek een defect te hebben, maar de manier waarop hij dit op heeft gelost was above and beyond! Veel meer dan je zou verwachten.
Goudeerlijke verkoper en een echte horlogeliefhebber.

1 like

Vandaag heb ik een horloge verkocht aan @riesbiem. Het was heel prettig zaken doen met Ries, dat gaan we ongetwijfeld nog een keer doen!

1 like

Hier ook een goede ervaring met Ries. Even gebabbeld over horloges en de deal beklonken. Met deze liefhebber kun je met een gerust hart afspreken, vriendelijke vent! :thumbsup: @riesbiem veel draagplezier en wellicht tot een volgende keer!

2 likes

Fijne deal gedaan met riesbiem!

Leuk gekletst en alles ging zeer soepel. Communicatie afspreken overdracht :+1:

1 like

En wederom een vliegensvlugge deal met Ries achter de rug. Geen gezeik, vlot contact en een gezellig gesprek. Anytime again!

2 likes

Het was weer gezellig Ries! Hopelijk kun je die G-shock uit de grijpgrage klauwtjes van je kids houden. :upside_down_face:

Herkenbaar. Tussen het moment van PB en dat we beiden in de auto stapten zat nog geen vijf minuten. Drie kwartier later stonden we bij Van der Valk op een parkeerplaats te hosselen met klokjes. :joy:

2 likes

Vandaag een zeer prettige persoonlijke overdracht gehad met @riesbiem. Centraal afgesproken, zodat het aantal km voor ons beiden goed te doen was. Gezellig gekletst over deze mooie hobby.
Ries, dank voor de mooie deal en ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst.
Wellicht tot een toekomstige deal.

Mvg. Edwin

1 like

Van het weekend een leuke creatieve ruil gedaan met Ries @riesbiem.
Een van de vele en vast ook niet de laatste😉
Topper.

1 like

Zoals hierboven omschreven is het inderdaad tot een volgende ruildeal gekomen. Bovenstaande positieve review kan ik wederom beamen.
Dank Ries en wellicht 3x scheepsrecht.