Rik

Horloge overgenomen van @Rik.
Zeer prettige F2F overdracht onder het genot van een kop koffie. Horloge exact zoals verwacht, super blij mee. Volgende keer met een biertje erbij!

1 like

Van @Rik een mooie MoonSwatch overgenomen. Leuke en vriendelijke communicatie. Rik heeft zo zijn best gedaan met inpakken dat zelfs een horloge met een gewicht van 30 gram in perfecte staat wist te arriveren. Absolute aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Vanmiddag zette ik een Swatch moonwatch te koop en binnen 3 minuten had ik al een reactie van @Rik
Een paar uur later zat hij al dolenthousiast op de bank te vertellen over zijn en mijn hobby. Jammer dat hij de kinderen nog moest halen anders hadden we nog uren door kunnen praten. Erg leuke ervaring !!

Horloge verkocht aan @Rik. Leuke en vriendelijke man. Kwam in de avond even langs om het horloge te bekijken. Het is dat ik vroeg slaap, anders hadden we gerust de hele avond kunnen kletsen over horloges en nog wat. Echt een top kerel.

CNS Gulf strap overgenomen van @Rik Supersnel en goed verpakt verzonden.

Ik heb een Tissot gekocht van @Rik. We hebben er de tijd voor genomen maar de deal is uiteindelijk netjes gemaakt :sweat_smile:

Het horloge is in perfecte conditie en het kwam bulletproof verpakt aan. Top!

Zojuist een hele vlotte cadeaubonnendeal gemaakt met Rik (@Rik). Dat was binnen 5 minuten gepiept, helemaal uit het boekje. Vijf sterren!

Veel plezier alvast met je aankoop … :beers:
:star::star::star::star::star:

1 like

En tijdje later was de eer aan Rik om een horloge van mij te kopen. Snelle deal, en een gezellig horlogepraatje bij afhalen. Aanrader :ok_hand:t2:

1 like

@Rik heeft een horloge van me gekocht. Het was in het begin even een zware bevalling qua communicatie omdat hij heel, heel erg druk was, maar alles is übercorrect gegaan, en we hebben gezellig zitten babbelen bij de Van der Valk in Sneek, of all places. Jammer dat ik de goede man geen kopje koffie of een frisje aan kon smeren, ik voedel me wat schuldig omdat ik lekker aan de koffie zat.

@Rik: Veel plezier er mee, en dank voor de leuke deal, man!