Rik

Naar aanleiding van een NA topic van een ander forum lid kwam @rik er achter dat ik interesse had in een horloge wat hij in bezit had en weg kon om ruimte te maken in zijn horloge kist. Na een prettig contact snel een deal gesloten en 2 dagen later het horloge in huis! Aanrader :+1:

1 like

@Rik heeft een horloge van mij overgenomen. Prettig contact, fijne communicatie en snel tot een deal gekomen!

1 like

@Rik Heeft mijn Rolex 168000 overgenomen. Op kantoor afgesproken en een prettig gesprek gehad. Hij had een Timegrapher mee, waar we mijn 16710 nog even aangehangen hebben. Prima ervaring en zou het zo weer doen :slight_smile:

Horloges gekocht van @Rik.
Prettige en vlotte communicatie en super verpakt! Aanrader :grin::grin:

1 like

@Rik heeft een horloge van mij gekocht. Prima forumlid om zaken mee te doen alles verliep vlekkeloos. Aanrader :+1:!

Een Christopher Ward van @Rik overgekocht, heel goed ingepakt, snel verzonden en heel behulpzaam geweest!

Horloge verkocht aan @Rik snelle en leuke deal en ook leuk gepraat over de gedeelde interesses. Aanrader!

Hier ook een goede ervaring met @Rik. Leuke ruildeal gedaan, allebei tevreden👍!
Horloge kwam goed ingepakt en in uitstekende conditie aan. Gelukkig lag het pakket nog netjes achter de papiercontainer, waar de bezorger hem had neergelegd🧐.
Rik bedankt en wellicht tot een volgende deal.

Ik heb Rik net een horloge verkocht. Hele relaxte en aardige vent, komt z’n afspraken na en is snel. Geniet van de NA @Rik

1 like

Een prachtige Zelos opgehaald bij @Rik. Duidelijke afspraken, flexibel en zelfs de fiffer Seiko even kunnen aanschouwen. :joy: Was top zaken doen, zou het zo weer proberen.

1 like

@Rik kocht wat bandjes bij me, typeerde dat samen met @Plees als de vlooienmarkt in Parijs en tja… misschien klopt dat ook wel! Top gegaan qua communicatie en betaling, dus dikke prima die @Rik :ok_hand:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @Rik. Fijn om zaken mee te doen. Betaling snel binnen en goed contact. Top!

1 like

Één van mijn makkelijkste HF deals tot nu toe. Helaas niet zo lang kunnen kletsen als ik wilde maar dat komt nog wel. Tot snel @Rik!

1 like

Gister @Rik op bezoek gehad om een horloge te verkopen aan mijn hf loze vader. Goed en snel geregeld, was gezellig. Voor herhaling vatbaar :sunglasses:

1 like

Afgesproken met @Rik … gezellig en geanimeerd gesprek over horloges, Volvo’s, het bouwen van huizen, rammelbanden enz enz.

De bediening van van der Valk vraagt zich volgens mij nog steeds af waarom er twee volwassen kerels met hun armen omhoog aan tafel zaten (tja, die ouwe meuk en de bijbehorende rammelbanden hè).

Tot een volgende keer Rik!

Ciao
G

1 like

Net een Glycine Combat Sub gekocht van @Rik.
Aardige vent, gezellig gesprek gehad en het horloge is top!
Wellicht tot een volgende keer!

1 like

Via een paar berichtjes over en weer een mooie deal kunnen sluiten met @Rik . Het horloge werd razendsnel en apocalyps-proof verzonden en zit inmiddels in uitstekende staat om mijn pols. Rik, bedankt en tot de volgende!

1 like

Ik moest een tijdje bij hem zeuren, maar gelukkig wilde @Rik een absolute topper aan me verkopen. Gezellig ergens halverwege afgesproken en met een kopje koffie een halve avond zitten kletsen. Einde avond ging ik, zo blij als een kind, met een nieuw horloge naar huis.

De deal was top en Rik is een heel aardige vent dus kan alleen maar aanraden om zaken met hem te doen!

1 like

Horloge overgenomen van @Rik, nadat het geld 's avonds overgemaakt was gelijk de volgende dag verzonden.
Zoals hierboven al vermeld was het horloge apocalyps-proof verpakt en is dus ook goed overgekomen. Kan ik erg waarderen want als je soms ziet hoe er met pakketjes omgegaan wordt… Horloge verkeert in topstaat en ik ben dus een zeer blij man. Kan het van harte aanbevelen met Rik zaken te doen!

1 like

Na een kleine hint op het forum dat Rik zijn gele Tsuyosa wou verkopen heb ik hem maar een berichtje gestuurd. Niet veel later waren we het eens en lag het horloge binnen no-time op mijn deurmat. Bomproof verpakt en allemaal volgens afspraak.

Thanks!

1 like