Ook geweest vandaag. Op de verlanglijst een kunststof schuifmaat en 2 kwaliteitnato’s kleur blauw in 20 en 22 mm. Helaas beide niet gevonden…
Wat ik wel vond op de stand van Akkerman Vintage Watches was deze Rolex OP 124300 in de juiste kleur, full set, als nieuw van september 2024😅. Praatje maken, passen. Daarna koffie drinken, nadenken en ff www checken…
Weer terug om weer te passen, aan de praat, bod gedaan en tot elkander gekomen
Nog nooit een horloge gekocht op de Rikketik en nu mijn eerste Rolex🙃
Dinsdag komt de verkoper persoonlijk bij mijn thuis om hem af te leveren incl 1 extra schakel, want dikke pols.
Slechts 3 foto’s gemaakt, waarvan 2 wazig, blijft deze over:
Gezellige dag gehad - wat HorlogeForum mannen gezien en ook wat gekocht - 1 donorklokje met Fe 233-60 uurwerkje en 3 klokjes op de gok, voor n vriendenprijsje - ze lopen wel maar of t accuraat is en voor hoe lang ? Ga t zien - sta er van te kijken dat er Omegas en Rolexen worden gekocht zonder ze op n Timegrapher te leggen - er is toch nog vertrouwen in de handel bij sommige liefhebbers
Ik ging voor de HF meet&greet, maar zoals te verwachten toch niet met lege handen naar huis.
Mijn oogst:
Enicar MRO en Nivada met het AS1130 Wehrmachtsuurwerk. Beiden lopen maar hebben aandacht nodig.
Dan nog een knijp pincet, schroevendraaierslijpautootje (3xwoordwaarde) en de Omega 107 glaslifter.
Ik ben er blij mee!
Ik was van plan om niks te kopen, en afgezien van een broodje en koffie heb ik dat inderdaad ook niet gedaan Was er rond tienen, gelijk aan m’n rondje begonnen maar het was erg druk. Toen eerst maar een bakje koffie gedaan met een aantal HF-ers en daarna m’n rondje afgemaakt.
Uiteraard het Tissot aanbod bekeken. Mooie dingen voor (heel) veel geld, minder mooie dingen voor soms redelijke prijzen.