In ieder geval is er al voor halfnegen voldoende animo
Allemaal in de rij voor een broodje kroket?
Veel plezier iig!
…en vanavond naar huis…hopelijk voor de dealers met een lege portemonnee
Het was erg druk. Ik kon niet gemakkelijk overal kijken, maar ik heb toch wat gevonden: wat gereedschap en vijf oefenhorloges. De prijzen lagen hoog: er werden zelfs tientjes gevraagd voorvolledig afgekloven horloges. Maar goed: ik kan weer evenvooruit.
Deze keer voor het eerst in lange tijd met lege handen terug naar huis. Minder horlogestands dan gewoonlijk waardoor er dikke rijen stonden bij de populairste en het lastiger kijken was.
Kan gebeuren. Op naar de volgende. Hopelijk zijn de andere forumleden beter geslaagd.
Fijne ochtend weer. Vriendelijke liefhebbers ontmoet. Een paar Pateks gepast en een bergeon vorkje gekocht.
Het was weer een bonte verzameling van bejaarden, Oost Europeanen, italianen, gooise ballen en tweedehands auto verkopers. Ik heb me prima vermaakt.
Aantal mooie banden en tooltjes gescoord voor weinig.
Dat was een geslaagde beurs!
Even bij @vintage.view buurten en een Plexi Revive Essentials pack meegenomen.
Nog wat bekenden gesproken en uitermate goed geslaagd!
Certina Volvo, strakke kast, horizontaal geborstelde wijzerplaat van blauw naar een heel gaaf grijs-metallic verkleurd.
NOS Cyma Triplex, schitterende wijzerplaat, radium lune, geblauwde wijzers
Certina Argonaut 280, snaarstrakke kast, sunburst blauwe wijzerplaat, oranje secondewijzer, lekkere seventies vibes
Alpina ultra-thin handopwinder, zilveren plaat, geblauwde wijzers
Phenix art-deco horloge, NOS, geblauwde wijzers en naar verluid een cal. 928 waar ik niks over kan vinden……
Misschien lijkt dat calibre van Phenix op iets van Revue / MSR aangezien die ook voor Phenix produceerde
Cyma is ook een mooie vintage, mooie keus gemaakt.
Ff heel rustig en goed na laten denken.
Vooral blijven denken, en nadenken of je je Rolex wel op de Rikketik moet kopen.
Het was erg druk vandaag, drukker dan voorgaande edities, waardoor het lastig was om alles goed te bekijken. Ondanks de drukte ben ik toch naar huis gegaan met een prachtige Omega Chronostop, waar ik erg blij mee ben.
Vandaag voor de 2de keer geweest. Een stuk leuker dan de eerste keer 3 jaar geleden. Nu met veel meer kennis. We hadden verwacht na 2 uurtjes wel klaar te zijn en huiswaarts te gaan. Nou maak daar maar het dubbele van.
Ook nog met allebei een nieuwe aanwinst. Ik een cwc uit ‘85 en @G.mulder met een Seiko robot uit de jaren 80.
Dat is een verwarmingsplaatje om gecontroleerd ankerstenen te kunnen schellakken en zetten.
Rook het er weer naar spruitjes?
Die is heel knap. En ik heb het de laatste tijd nogal voor hoekige modellen… Detailfotootjes aub!