Rikketik 10 november 2024

Het is bijna zover: de Rikketik! Mijn favoriete uitje, kan ik wel zeggen.
Deze keer ga ik om oude uurwerken uit de grabbelton te vissen. Dit om het sleutelen te oefenen, en het servicen. Als ik een leuk vintage horloge van nos kwaliteit tegenkom, laat ik die niet liggen natuurlijk.

Wie gaat en wat hoop je te kopen?

15 likes

Wilde voor het eerst gaan maar heb een beetje tijdgebrek. Heb 2 bandjes nodig en verder kijken voor de fun. Ben bang dat ik deze moet overslaan.

1 like

Aanwezig! Ook vooral grabbeltonnen voor projectjes en hoop eventueel een leuke Seiko te vinden. Denk dan aan een LM, KS of Bellmatic, iets met een leuke plaat.

1 like

Jammer. Het is echt leuk. Maar je geeft meestal wel meer uit dan je van plan was. Ondanks het feit dat je bijna overal cash moet betalen.

Ik ben er ook weer. Ongetwijfeld dat we armer naar buiten lopen😂

2 likes

Heb er eigenlijk alleen maar geld aan entree, koffie en kroketten uitgegeven.
En een keer een bandje van DiModell…

2 likes

Das toch mooi, dat heeft gewoon zijn charmes, cash is king

1 like

Dat is toch altijd zo? :rofl: Vogels spotten is goedkoper denk ik.

2 likes

Ben er ook. Dit maal ga ik voor de vroege vogel kaart. Kijken of we weer wat pareltjes kunnen scoren.
Tevens heb ik wat spulletjes bij me voor overige sleutelende leden. Zo kunnen we elkaar wat helpen :sunglasses:

1 like

Maybe.

2 likes

Ik kom om 10 uur en ga om 11 uur koffie kopen in het restaurant. En daar ontmoet ik een aantal forum leden.
Elke keer een feest.

7 likes

Echt hè.

3 likes

Ik ga, eerste keer :grin:

4 likes

Natuurlijk ben ik erbij! Focus op gereedschap en onderdelen. En gezelligheid :grimacing:

4 likes

Ik ben er ook! Met standje! Kom zeker even langs Petra!

3 likes

Zeker! Ik hoop dat ik jullie kan vinden.

2 likes

Ik ga ook weer eens even neuzen.

Spreek er af met een Belg voor een leuke deal.

2 likes

Nog niet eerder geweest, maar denk eraan om ook een bezoekje te brengen.

2 likes

Wij (Lex en ik) Staan op J7.
Lex herken je aan zijn pinguïn!:grin:

5 likes

Ik had ook vernomen dat je koffie krijgt bij die kraam klopt dat? :stuck_out_tongue_winking_eye: