Rikketik 12 Juli a.s

Ik ben half/half van plan om zaterdag af te reizen naar Houten. Ik ben vorig jaar zomer ook geweest, maar voelde me toen redelijk verloren.

Ik zou niet zo snel een horloge op een beurs kopen, enerzijds omdat ik het fenomeen handelaar een beetje eng vind (i.v.m. betrouwbaarheid) en anderzijds mijn terughoudendheid m.b.t vintagehorloges/ tweedehands horloges (mooi, maar wat is ermee gebeurd?)

Ik weet nog steeds niets van de techniek, en wil met het oog op de aanstaande vakantie geen geld meer uitgeven, dus ik kan alleen maar kijken naar het aanbod. Maar mocht één van de leden zin en tijd hebben om kennis te delen, dan is de drempel om naar de Rikketik te gaan behoorlijk verlaagd.

Hoi Laury,

Je kunt er ook wat leuke leren banden kopen, voor weinig.
En mogelijk wat tooltjes om banden te wisselen enzo.

De vorige en de komende Rikketik was / is precies op de eerste dag van mijn vakantie. Dus niet. :frowning:

ik ga morgen maar eens kijken, wordt mijn 1e keer

hoe is het aanbod van gebruikte horloges daar, zoals sinn, fortis, oris, omega enz ?

Naar nu blijkt kan ik er misschien wel bij zijn. Dus wellicht zie ik enkele van jullie morgen nog. Ik ben die jongen met de iet wat grote tattoo op zijn arm.schoom niet om me aan te spreken!

Mvg,

Joram Krol.

Ik ben er niet, zaterdag is geen handige dag voor mij.