Rikketik 12 Juli a.s

Beste leden,

binnenkort weer een Rikketik, gaan er nog mensen hier naar toe?

Zelf was ik wel even van plan om te kijken. Weet iemand nog goede handelaren met veel Omega op voorraad? Waar ze ook eventueel aan inruil doen. Liefst Nederlands, maar Engels of Duits is ook goed, zolang ze maar betrouwbaar/goed zijn.

Ik ben er ook, tafel P1.

Beste Jaap-Wim,
Deze reactie is zeker niet met spam overgoten zoals sommige van jullie wel eens denken als iemand advies geeft wat betreft een verkoper.
Zelf heb ik onlangs mijn collectie uitgebreid met een speedmaster gekocht bij william wien, zowel de prijs als het advies is mij zeer wel bevallen.
Hij heeft vrijwel alle modellen op voorraad.
Ik weet niet of hij op de rikketik staat maar je kunt hem natuurlijk ook thuis bezoeken in wageningen.
Veel succes met je zoektocht naar jouw favoriete omega
groeten,
guus.

Mijn beste Jaap-Wim,

Voor ‘Omega-Vintages’ kan je op de Rikketik o.a. terecht bij:
F. Schweizer, Scorpione, Omega Fanatic en Brocantique-watches.

Misschien dat wegens de zomer(komkommer-)periode de handel wel wat matiger is dan elders.
Doch ‘diegene welke aan het goede twijfelt heeft al verloren’

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Bedankt voor de adviezen, over William en Ferrie heb ik al vaker goede dingen gelezen. Weet alleen niet of ze op de Rikketik staan, zou ik eventueel even kunnen vragen via de mail.

Klopt het trouwens dat het in de ‘zomer’ wat rustiger is kwa aanbieders dan de rest van het jaar op de Rikketik?

Jaap-Wim Schreef:

Bedankt voor de adviezen, over William en Ferrie
heb ik al vaker goede dingen gelezen. Weet alleen
niet of ze op de Rikketik staan, zou ik eventueel
even kunnen vragen via de mail.

Klopt het trouwens dat het in de ‘zomer’ wat
rustiger is kwa aanbieders dan de rest van het
jaar op de Rikketik?

Mijn beste Jaap-Wim,

Ja dat klopt.
Ik meen me zelfs te herinneren dat er in plaats twee verkoophallen, er tijdens de zomer, maar één verkoophal is.
Vraag het anders eens aan ‘Robbie409’. Hij staat er nagenoeg bij elke Rikketikbeurs.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Zomers: 1 hal en op zaterdag.

Da’s precies de reden dat ik niet kan komen :frowning: zaterdags is voor mij niet te regelen.

De volgende ben ik er weer.

Groeten,

Martin

Moet de 12de gelukkig werken.
Trouwens heb mijn zakgeld en al het andere wat ik van mijn vrouw weet af te troggelen al lang opgemaakt.:slight_smile:
Maar voor iedereen die wel gaat:Happy Hunting

Ondaks dat het flink wat rustiger is ga ik toch! Ik kan het niet laten :smiley:
Ik wilde eigenlijk zelf ook weer wat (voornamelijk sloop- en rommel-) horloges gaan verkopen maar de vorige keer in de zomer stond ik er ook en was dat geen groot succes.

Omdat mijn vriendin op zaterdags werkt en ik geen rijbewijs heb ben ik er deze keer niet bij. jammer.

Gewoon naar de beurs in het najaar gaan Henrik, dan zal ik ook weer eens een poging gaan wagen. Vorig jaar in de zomer was het echt héél slecht en ook nog eens veel te warm.

Zullen we dan ook weer een tafel nemen en weer gezellig naast Robbie gaan zitten? Heeft hij een beetje aanspraak, anders zit hij zo alleen :smiley:

Ja, gezellig,

Ze hebben me nu een aparte tafel gegeven :wink:

Ja, want bij Rob is het altijd maar een stille boel :wink: (:smiley:

Kun je niet even regelen dat je vriendin voor die tijd op staande voet ontslagen wordt? :smiley:

Paul G. Schreef:

Kun je niet even regelen dat je vriendin voor die
tijd op staande voet ontslagen wordt? :smiley:

Helaas, daarvoor vind mijn vriendin haar baan te leuk.

Volgende keer ben ik er zeker bij, desnoods met het openbaar vervoer.
Het lijkt me leuk om dan een kleine meeting te organiseren.

Mvg,

Joram Krol.

joram Schreef:

Omdat mijn vriendin op zaterdags werkt en ik geen
rijbewijs heb ben ik er deze keer niet bij.
jammer.

een vriend van mij is daar ook van afhankelijk…Is altijd wel een grappig gezicht om hem eeuwig naast zijn vriendin te zien zitten in de auto.:wink: Ik daarentegen heb wel een rijbewijs en mijn vrouw ook, maar wij hebben geen auto. En houten is ook prima met de trein te bereizen.

is er nog ergens een mini meeting op de rikketik om wat gezichten weer eens te zien en nwe gezichten te ontmoeten ?
waarschijnlijk ben ik er van 10 tot 12 a 13 uur.

Ik ben er wel, maar pas na 12 uur waarschijnlijk.
Moet eerst van 6.00 tot 10.00 werken en dan vanuit Rotterdam met de trein…

Gr. Marco