Rikketik 13 mei

Wie gaat er zondag 13 mei allemaal naar de Rikketik in Houten? Misschien leuk om iets af te spreken (bij Rob bijvoorbeeld, als hij er bijvoorbeeld staat met zijn Seiko’s, of in het luchgedeelte). Ik probeer te gaan maar weet het nog niet zeker.

Voor de mensen die nog nooit zijn geweest. Het is een uurwerkenbeurs in het Expogebouw in Houten, dus niet alleen (maar wel vooral!) horloges. Meer info

http://www.derikketik.nl/

Ben er zelf 2 maal geweest, best leuk om rond te kijken, ze hebben er vooral 2e hands en van goedkoop tot vrij duur. Staan altijd veel Duitsers met een stand maar ook Russen en uiteraard Nederlanders. Voor bandjes kun je er ook goed terecht. Het zijn meestal 3 zalen en je bent wel even bezig als je rustig rond wilt kijken dus trek er gerust een paar uurtjes voor uit.

Mijn Beste,

Ik had al een aantekening in mijn agenda staan om naar de Rikketik te gaan. Zo heb ik ook de aantekening staan dat het die dag ‘Moederdag’ is? En aangezien ik naast mijn eigen moeder ook nog een schoonmoeder heb zal het en drukke dag worden.
Ik ben dus wel van plan om naar de Riketik te gaan, het is immers voor mij de eerste keer dat ik deze beurs ga bezoeken en ben dus benieuwd hoe het er zal zijn. Ik ben voorts ook van plan om een mooie vintage te kopen. Mijn horloge kennis is vrijwel nihil dus wat mij betreft vind ik het een pluspunt als ik de ‘dames en heren’ van het ‘Horlogeforum’ om enige raad / advies kan vragen. Het zou dus voor mij en ik denk eerlijk gezegd voor meerdere forumleden een steun in de rug zijn om jullie ergens te kunen treffen.

Orologio Signaturis Temporis

ik wil wel naar de rikketik, maar aangezien het idd moederdag is en ik zelf helaas geen moeder meer heb, maar mijn vriendin wel zal ik daar wel heen moeten…Dus rikketik zit er niet in.

Probeer vroeg te gaan moet s’avonds nog werken.
Als ergens een kennismakingspunt is kom ik mij graag even voorstellen.
met vriendelijke groet,
Aad

Ik sta in de kleine zaal, rij C, nummer 12 (hoekje). Is 10 meter bij de koffiecorner vandaan (gezellig!).

Helemaal vergeten dat het moederdag was! Maarja, misschien toch maar gaan. Zoiezo vroeg denk ik.

Rob, ik zal nog even een kijkje komen nemen bij je stand als ik kom!

Voor mijn is het precies zo Tissot62. Eerst zou ik samen met een kenner meegaan, maar deze is verhindert…maar gaan doe ik wel. Zou daar graag een mooie Rado Greenhorse willen scoren met zwarte wijzerplaat. uit de jaren 60 uiteraard…dus hulp is altijd welkom.

Hallo . als er iemand vanuit omg Heerlen naar de rikketik gaat en nog een plaatsje vrij heeft wil ik graag meerijden en wil ik graag mee betalen aan de benzine , Groet Karel [jacob].

Moederdag of niet (neem haar mee zou ik zeggen), 13 mei staat in mijn agenda om naar Houten te gaan.

Zijn er forumleden die mee willen rijden vanaf Groningen?

Groet,

Bojo

ik zal er zijn.

moederdag? Slecht excuus… Je bent toch altijd lief voor je moeder :wink: .

Moederdag of niet, op 13 mei viert mijn aanstaande echtgenote (ik ga binnenkort trouwen) haar verjaardag. Die schiet me dood als ik dan naar de Rikketik ga! :frowning:

Neem ze mee naar de Rikketik !

EENS zal je je toch moeten “outen” ( als “getikte” ); en ze kan dan maar beter voorbereid zijn. :smiley:

Bojo Schreef:

Zijn er forumleden die mee willen rijden vanaf
Groningen?

Ga heel mischien heen. En kom ook uit Groningen:)

Nou al niks te vertellen…wat moet dat later worden als jullie getrouwd zijn! :wink:

Guus
PS Thuis ben ik de baas, mijn vrouw zegt dat ik dat mag zeggen.

Mijn vrouw stippelt thuis zelf de weg uit, waarvan ik op voorhand de krijtlijnen heb getrokken. :slight_smile:

Allez, nou snel de computer uit voor ze het ziet… :wink:

Guus

Ze is aan het afwassen ! :smiley:

Nou, ze heeft er geen problemen mee als ik naar de Rikketik wil. Maar als ik dat doe uitgerekend op de dag dat ze haar verjaardag viert (en er bovendien familie van mij uit de andere kant van Nederland op visite komt!), dan staat ze wel raar te kijken. Dus blijf ik die dag netjes thuis.
Verder heeft ze overigens totaal geen problemen met mijn horloge-tic! (tu)

Nou mensen, de kogel is door de kerk. Ook ik heb een tafel voor mezelf gereserveerd op de Rikketik. Met wat vintage Seiko’s en andere horloges en horloge gerelateerde zaken hoop ik wat te kunnen verkopen. Dus wie weet tot ziens.