Rikketik 14 juli 2018

Fijn dat je een leuke beurs hebt beleefd. Voor degenen onder ons die niet naar de Rikketik zijn getogen zal het altijd een mysterie blijven wat je aangeboden waar betrof en waarom we per se een bezoekje aan je moesten brengen. Het is niet anders.

What happens at the Rikketik, stays at the Rikketik

:joy::joy::joy:

6 likes

oh nee mijn vrouw is ook horloge gek dus die vind het super!

1 like

Ik mocht geen nieuwe auto,s naar binnen rIjden van de organisatie
De koeien kwamen gewoon via de bezoekers in gang naar binnen, deze keer minder dan anders.

3 likes

Men hoefde niet per se een bezoekje te brengen. Heb gewoon gemeld dat ik daar stond en meer niet. Ik heb normaal gesproken vintage Seiko en Citizen horloges, maar ook veel andere vintage horloges, vaak tot een bepaald bedrag, dus voor iedereen wel iets. Mensen die mij kennen en hier lid zijn weten wat ik zowel aanbied.

2 likes

Tja. En een paar keer roepen ‘gewoon langskomen’. Kan het zijn dat je het toch wat spannender hebt gemaakt dan het in het echt was?

Verder prima maar keep it real. We zijn hier HF’ers onder elkaar (soort van), nietwaar…

Groet, Otto

1 like

Even goede vrienden!!! Geen probleem. Wij zijn hier inderdaad onder elkaar en zijn bijna allemaal mede-verzamelaars.

3 likes

heb je ook een website? ik zag namelijk niet echt een stand met vintage seiko en citizen helaas

Klopt ik pin meestal en koop met cash, laatste tijd sluipt het er in dat ik pin en dat kost geld, cash probeer ik altijd bij elkaar te houden alsof ik er zorgvuldiger mee ben, bij een kleine aankoop denk ik dan sneller ja daar geen ik geen 50 euro briefje voor aanbreken, en dat scheelt dus gewoon geld :smiley:

Hahaha… ja mooi! :joy::wink:

Tussen de horde koeien waren er ook een aantal vaste bezoekers en verzamelaars.
Veel kwamen o.a. voor bepaalde vintage merken horloges.
Ook waren er bezoekers om gerepareerde horloges op te halen en/of om horloges te brengen voor service en/of reparaties. Kortom, ondanks dat het rustig was een prima en gezellige dag.
Inderdaad jammer dat er heel veel standhouders waren die kennelijk elders nog wat afspraken hadden.
Ik zag er al een aantal om half drie voorbij mijn stand trekken, ik dacht al wat gaat de tijd snel, maar dat was dus niet zo. Wat mij betreft mogen ze die uitsluiten van de beurs.
Hoe heet zoiets netjes in de volksmond, asociaal gedrag. Ts, ts.

3 likes