Rikketik 15 januari 2012

hallo allemaal,

zondag 15 januari a.s. vind de rikketik weer plaats in de expo in houten.
Ik ben van plan om er heen te gaan. Dit wordt voor mij de eerste keer.

Ik zoek vooral oefen uurwerkjes, die niet te duur zijn.
Zijn dit soort uurwerkjes (veel?) te vinden op de rikketik te vinden.

Ik weet niet of er nog een forumleden ontmoeting is. Het lijkt me leuk om wat mensen van het forum te ontmoeten. weet iemand of die er is, en zo ja waar.

Verder vroeg ik me af of er toevallig iemand van het forum naar houten gaat vanuit Tilburg. Misschien zou ik mee kunnen reizen?

Ik hoop dat jullie me wat meer over de rikketik kunnen vertellen.

Gr. Koen

Ja, oefenuurwerkjes genoeg. Dat is een van de dingen waar je je op de Rikketik echt op uit kan leven :wink: Verder is er altijd om 12 (?) uur een kleine meeting bij de koffietafel. Vorige keer moesten een beetje creatief zijn, aangezien de tafels opeens nergens te bekennen waren, maar uiteindelijk was alles wel goed gekomen :wink:
De koffietafels zijn direct links nadat je door de deur van de zaal bent gelopen.

Bij de koffiebar :smiley:

Volgens mijn agenda is het zondag toch echt 15 januari!! ga ook even met een man of 5 er rond neuzen…weet nooit wat voor leuks je tegen het lijf loopt.(tu)

idd zondag 15 januari, sorry

IJs en weder dienende hoop ik er ook te zijn.

Inderdaad, we houden altijd om 12 uur een minimeeting bij de koffietafel.
Gewoon even vragen aan een groepje mannen of ze ‘van hét forum’ zijn:D

tjvreeken Schreef:

IJs en weder dienende hoop ik er ook te zijn.

Inderdaad, we houden altijd om 12 uur een
minimeeting bij de koffietafel.
Gewoon even vragen aan een groepje mannen of ze
’van hét forum’ zijn:D

Haha, met een grote zonnebril op en een zwarte aktekoffer B)-

Ik zal proberen om er dit keer ook weer te zijn. Overigens hoorde ik (las ik in een mail) dat Ferry Schweitzer er (dit keer) niet is. Wel een gemis, vind ik. Al was het maar om een miskoop op Omega-gebied te voorkomen…

Menno

Helaas… Deze vriend mag met zn blije gezicht werken! Veel plezier allen! ;-))

Ook ik hoop er te zijn. Leuk ritje voor de motor trouwens.:wink:

Als het goed weer is kom ik ook op de brommer, dan heb je ook geen parkeerproblemen.

Ik ben er nog nooit geweest, maar ook deze keer heb ik weer andere verplichtingen.:frowning:

lenno Schreef:

Als het goed weer is kom ik ook op de brommer, dan
heb je ook geen parkeerproblemen.

Mwoah, altijd wel een plekje kunnen vinden. Hooguit een stukkie verder lopen.

Ik kom ook.

Verjaardag… kom ik niet onderuit, volgende keer mannen!

frenk Schreef:

Verjaardag… kom ik niet onderuit, volgende keer
mannen!

Idem, sorry (tu)

gr. Roel

Ik ben er wel, met mijn twee zoons die ook een genetisch bepaalde voorliefde voor horloges blijken te hebben. Het is kennelijk erfelijk :slight_smile:

Ik ben er ook morgen…

Ik heb trouwens een stand samen met ander forum lid. Naast diverse horloges, ook behoorlijk wat horlogebanden. Meestal vlakbij de koffiecorner.

Leuk!

Ik ben er ook morgen. Altijd leuk zoeken tussen de oude rommel en de zwaar overprijsde rolexen!