Dick V Schreef:
Nog veel leuker zou het zijn als Ko zelf kon
komenā¦Dick
dat zou helemaal top zijn. en natuurlijk hoe meer zielenā¦
Nog veel leuker zou het zijn als Ko zelf kon
komenā¦Dick
dat zou helemaal top zijn. en natuurlijk hoe meer zielenā¦
zo te zien staan er nu al straks meer mensen bij de koffiecorner dan laatst. toen stond ik er alleen met taged
voor t gemak zal ik n klein horlogeforum bordje meenemen. sommigen zullen m denk ik wel herkennenā¦
door de prachtige intro v sprinter http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2764572,2765072, ben ik nu ook benieuwd geworden naar bandjes v whstraps. iemand die daar iets v kan meenemen?
Hoe wordt er eigenlijk gehandeld bij de Rikketik? Staan er ook mensen die horloges inkopen, zodat ik funds kan verkrijgen voor andere horloges? Of inruilen?
Hoe wordt er eigenlijk gehandeld bij de Rikketik?
Staan er ook mensen die horloges inkopen, zodat ik
funds kan verkrijgen voor andere horloges? Of
inruilen?
Gewoon rondvragen aan de tafels waar je iets hebt gezien dat je interesse heeft. Of waar soortgelijke horloges te koop worden aangeboden.
Er is wel een hoog vintage en hoger segment gehalte. Dus verwacht niet te veel als je met je moderne klokjes aankomt.
En het zijn handelaren, dus ook conform de prijs die je krijgt.
Ik heb wel eens gelezen dat er ook een ruiltafel is waar je een uur gratis aan kunt staan, maar weet niet of dat werkt.
inruilen?
kopen doen volge s weinig er. misschien iets om in te ruilen. ik heb dr echter weinig ervaring mee. blijkbaar zijn er wel die iets inkopen, zials gekkehuus.
en verder, nee heb jeā¦
inruilen?
Is per verkoper verschillend , ik ruil en koop wel in maar ook niet blind alles hoor, prijs moet ik nog wel iets mee kunnen en onverkoopbare merken en kapotte spullen raak ik ook niet kwijt dus dat ruil ik niet in.
Iemand die misschien een WH bandje mee kan nemen? Ik dacht het eerst maar zozo te vinden met al die kleurtjes. Maar naar wat andere voorbeelden van de post van Sprinter te hebben gezien, ben ik toch wel benieuwd geworden.
Niemand die nog iets wilt zien? Na alle posts over het niet begrijpen van de charme van een VDB, of dat een Rolex nou zān geld waard is, of de Swatch Sistem51 nu werkelijk zo revolutionair is of na de bijzondere horlogeprojecten de afgelopen jaar(en) zoals een WUS Rattaprante, Eone Bradley, etc. had ik meer requests verwacht.
OK, Rolex en Swatch kun je op wel meer plekke bezichtigen, maar even voor het idee. Mochten er nog wensen zijn, nu is de gelegenheid ervoor 
Nou zou ik het wel heel tof vinden om een tudor pelagos, blackbay bleu of rood om de pols te hebben of in ieder geval te zien.
Zo in de juwelier sta ik meestal niet zo heel relaxt, weet niet waarom eigenlijk.
Nou zou ik het wel heel tof vinden om een tudor
pelagos, blackbay bleu of rood om de pols te
hebben of in ieder geval te zien.
Zo in de juwelier sta ik meestal niet zo heel
relaxt, weet niet waarom eigenlijk.
Heb ik helaas niet. Maar dr zijn er die ze hebben. Ben benieuwd of iemand m mee kan nemen.
Ik heb een blue bay. Maar t is nog niet 100% zeker dat ik ga.
automaatje Schreef:
Nou zou ik het wel heel tof vinden om een tudor
pelagos, blackbay bleu of rood om de pols te
hebben of in ieder geval te zien.
Zo in de juwelier sta ik meestal niet zo heel
relaxt, weet niet waarom eigenlijk.Heb ik helaas niet. Maar dr zijn er die ze hebben.
Ben benieuwd of iemand m mee kan nemen.
Helaas kan ik zelf niet komen zondag. Maar misschien een volgende keer.
Ben al jaren niet meer op de beurs geweest dus kan ik wel weer eens gaan.
Met een voorraadje bandjes als ik tijd heb om wat te maken.
Ko
Automaatje, als ik kom kun je me herkennen aan de Tudor Black Bay in roodā¦
Ik ga misschien voor de 1e keerā¦dus iedereen bij de coffeecorner is van het forumā¦
Top, hoop u te zien:)-D
Ik ga misschien voor de 1e keerā¦dus iedereen bij
de coffeecorner is van het forumā¦
Tafel krijgt een officieus discreet āHorlogeforumbordjeā 
P.S. Goed dat ik dit nog effe lees, bijna vergeten in te pakken 
Mij herken je wel aan mijn horlogeā¦, geen tudor of rolex, maar een dumet, de instrument 2 om precies te zijn. ā¦
12 uur toch?
Ga het helaas niet redden8-)
Veel plezier.