ik merk dat de koffiecorner de laatste wat rustig is geworden. nu zat ik te denken, misschien dat t n beetje gestimuleerd kan worden door kleine requests v wat je graag zou willen zien en die leden kunnen meenemen.
ik wil wel n soort lijstje bijhouden. als iemand nu bijvooorbeeld eens n longines legend diver no date wilt zien, dan kan iemand die m die dag wel wilt meenemen me n pb sturen. dan plaats ik de item samen met de gebruikersnaam erbij.
lijkt jullie dat wat?
om je request op te laten vallen, zou ik de titel vh onderwerp aanpassen aan de item(s) die je wilt zien.
ik ben geinteresseerd in n nieuw custom bandje. nu ken ik al de bandjes v olaf (dstraps) en gnik (naast wat buitenlandse toshi, abp, rios enzo), maar wil kijken wat er nog meer is op eigen bodem. iemand die n bandje mee kan nemen v ko, 7t2 of iemand anders?
ik ben langere tijd geinteresseerd in n meistersinger. en als ik n hfle2004 kan krijgen graag. maar als ik alleen mag kijken… dan zeg ik daar zeker geen nee tegen
thx, als t kan iets in de stijl/leersoort vd p1lot one. bijvoorkeur in t zwart. dus liever niet iets rauws voor op n vdb of magrette. daar heb ik al n aantal voor.
Voor de "knutselaars onder ons, neem ik wel een aantal DumeT Pincetten mee… en uiteraard mijn Dumet Instrument 2, en mogelijk de kast en wijzerplaat van de Instrument 1…
Een waterdichtheids doe het zelf testapparaat zou ik wel eens van dichtbij willen zien, die ben ik namelijk nog nooit op de rikketikbeurs tegengekomen.
Een waterdichtheids doe het zelf testapparaat
zou ik wel eens van dichtbij willen zien, die ben
ik namelijk nog nooit op de rikketikbeurs
tegengekomen.
Lijkt mij handig om zoiets in huis te hebben…
lijkt me alleen niet zo handig om effe mee te nemen
maar idd awesome en handig om zo iets te hebben. was dacht ik n lid zo iets had.
Ik heb een paar bandjes van Ko, die wil ik wel meenemen. Ze zijn echter wel door Ko gemaakt voor een duiker-klapsluiting, maar je krijgt een goede indruk van de kwaliteit…
Ik heb een paar bandjes van Ko, die wil ik wel
meenemen. Ze zijn echter wel door Ko gemaakt voor
een duiker-klapsluiting, maar je krijgt een goede
indruk van de kwaliteit…