Rikketik 19 april 2026: benieuwd waar jullie mee thuis komen!

Ga zelf ook een kijkje nemen, maar mijn aanschaffen op de Rikketik beperkten zich tot nu toe tot de sub 100 euro bedragen.
En niet vanwege een ontoerijkend budget, maar meer omdat ik simpelweg de specifieke kennis ontbeer om de frankensteins en andere zeperds van die soort te voorkomen.
Des te meer ben ik benieuwd naar wat de kenners en moedigen mee naar huis nemen.
Hoe dan ook , happy hunting gewenst voor iedereen die gaat!
En je aanwinsten zie ik en ook de andere forumleden graag voorbij komen!

11 likes

Leuk dat je gaat! Ik twijfel een beetje, beetje gedoe om met cash naar een beurs te gaan…

2 likes

Gewoon max €100,- mee, koop wat bandjes en voor de rest lekker rondkijken en je verbazen over de bedragen die uitgeteld worden.

2 likes

Que? Kan je daar niet pinnen bij de standhouders?

2 likes

Jawel

3 likes

Wij gaan ook, komen vanuit het zuiden,hopelijk valt het mee op de weg, schijnt dat er morgen ter hoogte van Vianen A2/ A27 ri houten veel wegwerkzaamheden plaatsvinden

2 likes

De A2 is vanaf Vianen al dicht richting Utrecht, en dat is tot maandag 5 uur in de ochtend.
Hou er rekening mee dat de A27 ook wat beperkt is (al het verkeer gaat dan via Houten) en dat alle binnenwegen hier in de regio (Geldermalsen, Everdingen, Zijderveld) ook voor een deel alleen voor aanwonenden beschikbaar is (dus ook afgesloten om te voorkomen dat mensen tijdenlang stilstaan).

3 likes

Thanks voor deze informatie, heel vroeg gaan dus

2 likes

Goedemorgen HFers.

Ik ga zo onderweg naar Houten voor een dagje Rikketik.

Post hier je indrukken & vondsten van deze editie.

Veel plezier gewenst!

8 likes

Benieuwd naar alle mooie aanwinsten. :+1:

En naar de eerste suffe grappen. :zipper_mouth_face:

Veel plezier allemaal!

6 likes

Ik ga ook zo. Heb alleen een ticket voor 10:00 uur.

1 like

Iedereen die gaat, een mooie dag toegewenst

Heeft iemand enig idee of B&O watches er staat?

1 like

Rikketik 19 april 2026: benieuwd waar jullie mee thuis komen!

Misschien even samenvoegen, of deze draad verwijderen en de andere vullen?

1 like

Ik ben er vanmiddag ook met mij tweelingbroer, even kijken of we een leuke vintage horloge kunnen scoren om te reviseren.

3 likes

Ik had inderdaad gisteren al een draadje gestart…….
Beetje dubbelop zo.

Recht van W&W naar de Rikketik! Dat moet een mooi contrast geven.

5 likes

Zouden zwitserse spruitjes hetzelfde ruiken?

3 likes

En de verleiding van een bezoekje aan de Amstel Gold race weerstaan.:biking_man:

Present! :grin:

45 likes