Rikketik 19 april

En wil je herkenbaar zijn, draai deze dan uit, vul je forumnaam in en plak 'm om 12 uur op je shirt.

Ik doe het trouwens niet :smiley:

Primaire kenmerken;
Geslacht- Man
Ras - Geleens
Lengte - 190 cm
Leeftijd- 53 jr
Postuur - aardig

Secundaire kenmerken; - in het pak
Bijzondere kenmerken; - Felblauwe brilB)-

ik zal er ook zijn!

Groeten,
Arno.

Helemaal ut de stad Grunn.
Mag pas 10 uur naar binnen, ben geen lid, wie heeft nog een Vip kaart, om ook 9 uur binnen te zijn.

hallo,
ik zou ook graag naar de Rikketik willen.
Ik heb helaas geen Auto en woon in Leiden,
is hier iemand uit Leiden, die mij evtl. kan meenemen?
Bedankt en Groeten,
Benny

Ik ben ook aanwezig, voor de eerste keer. En dan ook nog niet eens als bezoeker, maar met 3 tafels aan horlogekisten, watchwinders en gereedschap.

Kom een kijkje nemen bij F1 14-16.

Gr. Bas

't Is toch wat!
De organisatie van de Rikketik doet er kennelijk alles aan mij buiten de deur te houden, want iedere keer als de Rikketik is, ben ik verhinderd. :frowning:

Kwestie van keuzes maken:D:D:D

Paul G. Schreef:

't Is toch wat!
De organisatie van de Rikketik doet er kennelijk
alles aan mij buiten de deur te houden, want
iedere keer als de Rikketik is, ben ik verhinderd.
:frowning:

Misschien is er wel iemand anders die eerst op de rikketik site kijkt en dan iets voor jou planned:D

Heb ik nu een watchwinder nodig als ik de am 901 heb? Ik draag dat klokkie niet iedere dag natuurlijk?.Anders koop ik die wel mee op rikketik natuurlijk.

Beste forumleden,
Ik heb rond 1986 mijn eerste stalen rolex gekocht voor 1995,00 gulden bij schaap en citroen, doos weggegooit,stom!
Wist toen niet dat het nog eens mijn hobby zou worden!
Weten jullie of ik op de rikketik een doos voor mijn stalen rolex kan kopen
Ik wens jullie een vruchtbare beurs
Guus

Hallo,

Ik ga kijken of ik zondag om 12 uur langs kan komen!
(Waar zit die koffie corner? Of is er maar één van?)

Didier

dozen genoeg op de rikketik (rolex dan) ebay staat er ook vol mee

Ik ga dit keer ook, zonder eigenlijk een specifieke aankoopbehoefte te hebben. Ach, misschien kom ik nog een onverwacht pareltje tegen…

astonmartin Schreef:

dozen genoeg op de rikketik (rolex dan) ebay staat
er ook vol mee

Veel van de Rolex dozen die er te koop zijn zijn immitaties uit China.

je hebt misschien kans aan de stand gelegen: als je de zaal binnenkomt links gaan koffiestand passeren .Daarnaast staat iemand die onderdelen van comtoises verkoop dan één of twee standen verder ,een ouder koppel ( met hond) die hebben meestal dozen bij of kunnen advies geven.Staan daar al jaar en dag. Mvrg.

antiekeklokken Schreef:

je hebt misschien kans aan de stand gelegen: als
je de zaal binnenkomt links gaan koffiestand
passeren .Daarnaast staat iemand die onderdelen
van comtoises verkoop dan één of twee standen
verder ,een ouder koppel ( met hond) die hebben
meestal dozen bij of kunnen advies geven.Staan
daar al jaar en dag. Mvrg.

Ja, die ken ik. Dat zijn een paar lieve oudere mensen (inderdaad met hond) uit België, die je inderdaad graag helpen. Alleen van Rolex hebben ze meestal niets.

ik zit ziek thuis, kannie komen. kutzooi :frowning:

Eerste bericht na mijn 4 dagen vakantie.

Ik ben morgen ook aanwezig! :slight_smile:

Ik ben net weer terug van de Rikketik. Voor mijn gevoel was het iets minder druk dan de vorige keer, maar ik kan me vergissen. Bij Rob bleef het in ieder geval dringen.

Ik heb helaas deze keer alleen een doos voor m’n klokkies gekocht. De horloges die ik wel wilde hebben waren net iets te duur voor deze keer. In juli misschien beter.