Rikketik - 19 januari a.s

Ik heb wel 2 Citizens te koop :wink:

robbie409 Schreef:

Ik heb wel 2 Citizens te koop :wink:

hahahaha ga je van merk veranderen Rob?

Ik herken je situatie, hier hetzelfde…

Mijn cluppie speelt tegen directe concurrent GA Eagles.

Ik sta er ook weer samen met “Dr. Swatch” Jeroen. Het nummer van onze tafels weet ik niet :+ maar het is zo’n beetje vanaf de ingang helemaal links achterin. We hebben weer een hele grote partij mooie Morellato banden in alle maten (met tot 90% korting!), alle Rhein Fils (luxe) horlogebanden voor € 25,- per stuk (minimaal 50% korting), boeken, onderdelen, glaasjes, uurwerken, horloges en ga zo maar door. Dus kom zeker even langs, al is het maar voor de gezelligheid :wink:

Ik ben er ook bij. Probeer een paar leuke bandjes te scoren.

Ha hendrik, dan kom ik zeker ff langs, kan altijd wel mooie neutrale leren bandjes gebruiken(bruin en zwart) voor op voorraad voor restauraties en onderhoud. En als er niets tussen zit, dan altijd voor de gezelligheid :slight_smile:

Zelf beetje zoeken of er nog wat leuke projecties te vinden zijn, zowel polshorloges als zakhorloges. Horloges die als goed worden verkocht vertrouw ik op de rikketik niet echt meer, in het verleden wel eens gedaan en bij thuiskomst bleek er enorm veel aan te mankeren, dus alleen opknappers voor mij :slight_smile: dan weet je zeker dat eraan geknutseld mag worden, maar daar is de prijs dan ook naar :stuck_out_tongue:

ben er ook Zondag en breng een maatje mee die hoopt zijn Longines te laten schatten, verkopen of ruilen. Het betreft een Longines zakhorloge met Chrono (caliber 262 dacht ik), volledig met de beschermkastje er rond.

Zelf hoop ik net zoals op de vorige Rikketik een paar mooie vintage horloges te scoren en wie weet vind ik nog een leuke chronograph die me bevalt.

Ed

Ik ben er dit keer ook weer bij, maar dan als bezoeker. Volgende beurs neem ik weer een tafel.

Om 12 uur maar weer verzamelen bij de koffiecorner voor een bakkie pleur en om de aanwinsten te laten zien?

Ik ben er deze keer niet bij, misschien de volgende keer.

Ik wens iedereen die wel gaat een prettige dag(tu)

Jaa bij de ‘koffietafels’ die er de vorige keer niet stonden. Ik stond daar toevallig en werd wel 3x gevraagd waar de ‘koffietafels’ stonden, omdat zij daar afgesproken hadden… lekker dan :smiley:

Wie gaat er vanaf Eindhoven? Voor mee te rijden tegen vergoeding.

Ik ben nog nooit geweest. Wel over gehoord/ gelezen.
En nu lees ik dat het morgen is.
Moest ik van te voren een entreekaartje hebben of kan ik morgen gewoon aan de kassa betalen?

vierport Schreef:

Ik ben nog nooit geweest. Wel over gehoord/
gelezen.
Moest ik van te voren een entreekaartje hebben of
kan ik morgen gewoon aan de kassa betalen?

Gewoon aan de deur/kassa entreekaartje betalen. no worry…:slight_smile:
Ik sla zelf over kom de volgende keer weer eens kijken.

Veel plezier voor diegene die gaan.

gerrit82 Schreef:

vierport Schreef:

Ik ben nog nooit geweest. Wel over gehoord/
gelezen.
Moest ik van te voren een entreekaartje hebben
of
kan ik morgen gewoon aan de kassa betalen?

Gewoon aan de deur/kassa entreekaartje betalen. no
worry…:slight_smile:
Ik sla zelf over kom de volgende keer weer eens
kijken.

Veel plezier voor diegene die gaan.

Ok, top. Bedankt voor het antwoord