Hallo allemaal, rikketik is er weer op 19 januari. Ik sta er met een paar Deep Blue horloges en heel veel banden die ik niet meer draag of ooit heb gedragen. Waaronder isofrane en gasgas bones. Welkom… E28. 4e rij van koffiecorner.
wie nog meer??
Hallo allemaal, rikketik is er weer op 19 januari. Ik sta er met een paar Deep Blue horloges en heel veel banden die ik niet meer draag of ooit heb gedragen. Waaronder isofrane en gasgas bones. Welkom… E28. 4e rij van koffiecorner.
wie nog meer??
Hallo allemaal, rikketik is er weer op 19 januari.
Ik sta er met een paar Deep Blue horloges en heel
veel banden die ik niet meer draag of ooit heb
gedragen. Waaronder isofrane en gasgas bones.
Welkom… E28. 4e rij van koffiecorner.wie nog meer??
Ik neem me elke keer voor toch maar weer te gaan, maar er komt toch altijd wat tussen. Op de 19de moet mijn clubje tegen een middenmoter , ofwel
Ajax - PSV. Ga ik toch maar heen.
Ik ga wel weer. Ik vind het toch elke keer weer leuk om daar rond te kijken en me te verbazen wat er telkens weer ligt.
Nope, heb dienst die dag. Heb me wel voorgenomen ten minste 1 keer per jaar te gaan.
Ik ga in mei. Eind deze maand komt er een ander horloge en ga ik me niet onnodig kwellen.
Ik sta op C2 en C3 met mijn spulleboel
C2, C3, en E28… in de Agenda…
Ik ben zeker van plan te komen… ik wil me eens gaan orienteren… misschien wat boeken, en wat gereedschappen (pincetten) enzo gaan aanschaffen… iemand nog tips voor een newbie?
Helaas ben ik er niet bij, moet naar de Bootshow in Düsseldorf .
Hoop de volgende keer weer zeker van de partij te zijn…
Pieter.
Jazeker, ik zal er zijn…
Dick
Helaas, moet werken. Veel plezier voor degenen die gaan.
Er izjn fijne pincetten te koop, ik weet niet exact waar (Jürgen haalt ze meestal voor me). Met kunststof punt.
Hoi all,
Ik ben er ook bij
Groet Tecco
Ik sta op C2 en C3 met mijn spulleboel
Ook eens met echt wat nieuws en bijzonders, of hetzelfde ‘spullenboeltje’ als altijd?
yes ben ook van de partij, eens ff kijken of er nog mooie seiko’s op de kop te tikken zijn?
Zelfde hoop troep als altijd
Wat meer nato banden
Paar nieuwe modellen
Zelfde hoop troep als altijd
Wat meer nato banden
Paar nieuwe modellen
Top!! Genoeg reden om weer naar Houten te komen (tu) cyou@rikketik
Ik ben ook weer van de partij. Bezoekje aan Rob voor een mod en weer snuffelen naar bandjes. Die pincet met plastic punt wil ik ook wel:)
Ik kijk er naar uit!
Ik zal er ook weer zijn! Hopende een Portuguese Laureus tegen te komen…
Klopt, pincetjes met kunststof punt zijn erg fijn! En ik weet ze te vinden
@Robbie409: waarom ben jij nou geen Citizenfreak, ipv Seiko. Dat was veel gemakkelijker geweest.
Maar helaas, ik ga jullie weer niet zien, ben dan ondeweg naar wintersport, ook leuk
Veel plezier en succes met kopen en verkopen daar.
Ooit kom ik er ook