14k toen ik het vroeg, bij opening van de beurs. Ik was dan ook niet geschoren vandaag…
@HorloG
Mooi spul! Gefeliciteerd met je aankopen.
Ik heb 'm ook in m’n handen gehad en toen de verkoper vertelde dat hij er 15000 euro voor wilde hebben ben ik snel doorgelopen.
Wie tikt daar nou ter plekke 14k neer?
Mooie Eterna! Zo een moet ik ook nog eens scoren. Een 1000 moet ik hebben, als zelfbenoemd Eterna-liefhebber. Of toch voor een 3000 gaan (wat mij betreft ‘vinken’ ze hetzelfde vakje) en dan wachten totdat ik een mooie ‘de Luxe’ vind. Wel op leer
Ik ben de afgelopen 5 jaar naar elke editie geweest heb altijd wel iets gekocht en vond het vandaag goed te doen. Geen dringende meute voor de stands en weer veel aanbod. Zie wel de prijzen hard oplopen voor wat iedereen wil hebben maar als je eens focust op juist datgene wat niet iedereen wil hebben zij er leuke slagen te slaan. Heb zelf een nieuwe en complete porsche design 6112 titanium aangeschaft voor 1000 euro en dat is al je naar de gangbare prijzen kijkt niet verkeerd. Miste wel een paar Italiaanse verkopers want die hadden in het verleden new old stocks primeros waar ik er twee van heb gekocht.
Heb vanochtend even met de verkoper staan praten en begreep van hem dat hij een andere soort beurs had verwacht. Begrijpelijke reactie. Hij had ook nog een mooie VC met cornes de vache lugs mee naast een stuk of 10 andere horloges.
Mooi!!!
Ah drivers watch, cool ding hoor
Snap ik wel want het was veel rustiger dan gebruikelijk. Maar , als we het over dezelfde man hebben, snap ik het niet zo goed want die is er bij elke editie en dan kan je zoiets met alle coronamaatregelen verwachten.
Foto’s graag?
Dat heb je leuk gescoord, dat bandje zal er beslist wel komen
Ohhhhhh dat is wel een grail op het gebied van zenith.
Van harte!!
Tja. Het blijft doorsnee Holland. Calvinisten en andere soorten. Liever dan
Het is geen Düsseldorf of München.
Was de verkoper een Duitser?
Veel plezier ermee
Zijn buurman zei dat hij uit Oostenrijk kwam (de verkoper was even afwezig). Maar zijn telefoonnummer was dan weer een Frans nummer. En zijn naam Roland.
Düsseldorf of Köln zijn inderdaad beter. Meer exclusief spul en minder klokkenrommel. ten opzichte van andere jaren waren er sowieso erg veel tafels met klokken en andere frutsels. Qua dealers waren bepaalde Duitsers en Engelsen er niet. Had nog wel een mooie Autavia 1163 Siffert gezien maar die moest ook 15k kosten….