Mooie vangst.
Moet je zelf de tachymeter ring goed draaien of doet de verkoper dat voor dat geld.
Er moest inderdaad nog wat TLC gebeuren maar toch was het een uitzonderlijk mooi exemplaar moet ik toegeven. Service zat in de prijs.
Hij idd wel mooi, maar ik vind mijn grote hoekige blauwe leuker
Ter verdediging van @lasteraar, je begon er zelf over in je opening.
Maar ik ben nog nooit op een rikketik geweest. Dat gaat niet gebeuren ook, dus ik moet je teleur stellen.
Ik zie er wel geinige vintage weg komen, heel af en toe. Zoals die Elgin van hier boven.
Ook goed geslaagd vandaag. Maar 1 aankoop voor een nette prijs. Geen koopje, ook niet te duur. 1972?
Bijzondere aanwist! Hele mooie staat en toffe combi van complicaties: moonphase, pointer date en dag/maand. Gefeliciteerd
Dit is me ook wel wat waard. Vandaag de dag koop ik alles online. Meestal internationaal.
Rikketik was weer een leuke ervaring. Lekker kraampjes afstruimen tussen de meuk, toch een paar bijzondere en toffe horloges in het echt gezien, aangeraakt en gepast
Hé gaaf, waar heb je deze foto vandaan, ik kan er zo weinig over vinden! Behalve een ogenschijnlijk mooi verhaal in het Frans. Wat voor mij net zo lekker weg leest als Chinees.
Sorry voor de niet Rikketik aanwinst spam TS.
Leuke aankopen met hun eigen karakter, heel tof om te zien!
Zo, die is vet!
Dat plaatje was van google. Je kunt ook wel oude advertenties vinden van dit model.
Ik koop gebaseerd op zeldzaamheid en conditie en meestal heb ik geen exact vintage zoekopdracht bij een beurs.
En nee, ik betaal nooit de hoofdprijs, het is veel makkelijker onderhandelen met de horloge in je handen en geld in je zak.
Wauw. Die Sinn en Zentra
Gefeliciteerd met deze prachtige aankopen.
Ah, een leuke en aparte Elgin. Zie je niet zo veel langskomen.
En ik zie hier een Movado Ermeto met volgens mij schilpad bekleding en een ermeto uurwerk. Ben wel benieuwd wat je voor de ermeto’s moest aftikken.