Rikketik 2022, impressie en toon uw aanwinsten

Wat jammer :pensive:

Ik heb er regelmatig hele leuke aanwinsten gevonden, maar de prijzen voor oude troep zijn met regelmaat los van de realiteit.

Wat ik trouwens ook echt een serieus issue vind van de Rikketik of eigenlijk van de locatie is dat het er echt heel erg duister is. Dat maakt dat je de items gewoon niet echt fijn kunt bekijken.

2 likes

Speciaal daarvoor heb ik een loupe met led licht erin gekocht.

4 likes

Yeps, dĂ t!

1 like

Nu je het zegt
 zou dit iets zijn?
Dimbaar
Aantal kelvin instelbaar
Grote accu

Of zoiets, dan heb je de handen vrij.

Geintje natuurlijk maar je staat daar werkelijk in het duister te turen, dus het zou wat licht betreft wel een uitkomst zijn.

2 likes

Zo’n beetje iedere telefoon heeft een flitser die je als zaklamp kunt gebruiken.

1 like

Ja maar dan heb je zo’n flets licht.
Hiermee daglicht en echt verschillende kleurtinten.

1 like

Da’s waar.

1 like

Beetje veel van het goede denk ik. Ik weet niet hoeveel lumen zoiets heeft, maar waarschijnlijk wordt het in de hele hal wat lichter :upside_down_face:
Zou ook wat minder dan 2500K willen, tot 2100K of zo voor de sfeer verlichting.

1 like

Als je daar een horloge wilt kopen dan ga je toch even naar buiten om het beter te kunnen bekijken. Want als het daar zo slecht verlicht is dan zie je pas buiten hoe de horloge er uit ziet. Dan zijn er toch wel kopers bij die zeggen van, het valt mij een beetje tegen. Maar dan heb je hem al wel gekocht. Wat goede verlichting zijn ook niet de kosten voor zo n hal, je moet toch ook betalen als je daar binnen komt. Dan moet het in orde zijn.

Goed verhaal, lekker realistisch ook

Dan moeten de stand houders eisen dat er betere verlichting moet komen, je kan toch geen horloge kopen als het daar zo slecht verlicht is.

Ben daar nog nooit geweest, maar zoals ik hier lees liggen er horloge s bij van meer dan 10k, dan zou ik het toch wel graag goed kunnen bekijken.

Neem er dan meteen drie tegelijk mee naar buiten anders blijf je lopen :sweat_smile:

Dat zal wel niet mogen, was ook maar een grapje hoor, dat ermee naar buiten lopen. Maar volgende keer ga ik er toch eens kijken, want zoals ik de foto s bekijk van leden die iets gekocht hebben, ziet er dat best goed uit, toch.

Hoi mede leden, ik kwam deze tegen op facebook en dacht ik deel dit hier:

Het lijkt mij een gave beurs om te bezoeken.ik heb al tickets gekocht!

1 like

Even kijken. Kan heel leuk zijn. Ligt wel aan exposanten/deelnemers
 Dank voor de tip, in ieder geval!

Dank voor de tip. :+1:
Da’s niks voor mij in mijn houthakkers hemd :joy: :joy: