Rikketik

Aanstaande zondag staat er weer een Rikketik gepland. Dit wordt mijn eerste bezoek.
Zijn er nog leden die aankomende Rikketik aanwezig zijn? Zijn er nog specifieke horloges of accessoires die jullie achterna jagen?

4 likes

Ik wil even laten weten dat ik van Brussel ben en grapjes over spruitjes niet zal appreciëren.

Dank.

28 likes

Die vat ik niet, maar zal komen doordat ik hier te kort rondzwerf.

Ik heb het kaartje al liggen. Hoop inderdaad nog een aantal dingen op de kop te kunnen tikken.

• Horlogebandjes
  • Slijpsteen voor mijn schroevendraaiers
  • Overige ontbrekende tools/gereedschappen waar ik het bestaan nog niet van weet :smile: :see_no_evil:
  • Hopelijk wat nieuwe projectjes om aan te kunnen werken

En … last but not least … een meet and greet met mede “sleutelaars”. Leuk om elkaar eens in het echt te ontmoeten.

5 likes

Niks dan Brussels lof voor spruiten
download

27 likes

Ik sta er dit keer voor het eerst met een eigen kraampje

19 likes

Ik ben ook present dit jaar! En aangezien ik keer op keer hoor dat ik er zelf ook eens moet gaan staan, heb ik maar eens geluisterd :slight_smile:. Normaliter kwam ik niet verder dan de kantine haha.

Lijkt me ook gewoon leuk om alle leden die ik onderhand al ken weer te ontmoeten en daarnaast nieuwe leden te leren kennen! En mocht je benieuwd zijn, kom dan zeker even langs!

14 likes

Leuk, hoe herkennen we je? Wellicht is de verkoop van goede koffie een optie? :wink:

1 like

Wellicht dat er een bordje kan worden geplaatst : Lid Horlogeforum …

1 like

Misschien handig om te vermelden waar het is…?? Hoe laat het begint en eindigt…?? Wat de kosten zijn …?? Enz enz…

Kennelijk ga jij niet heen als je dit niet weet :wink: Daar gaat het in dit topic toch om?

3 likes

Waarom, ben jij lui of staken ze bij Google?

17 likes

Ik heb hier alle info voor je gevonden.

11 likes

Thx … “Guy’s” … Mede namens de mensen die te lui zijn om te zoeken… :smile:

1 like

Wat een Service. Je wordt hier op je wenken bediend.
Geen wonder dat we zo lui worden. :+1: :rofl:
Stil staan is achteruitgaan. Neem zelf initiatieven en ontdek de wereld. :pray:

5 likes

Je kan me herkennen aan mijn blauwe pet en Renaissance Watches logo

3 likes

Ik ben ook van plan weer eens te gaan. Dat doe ik meestal eenmaal per jaar. Ik ga kijken naar horlogebandjes, skindivers, maar ook naar appelklokken, Eisenuhren en ik wil een flesje medium klokkenolie voor grootuurwerken en pegwood kopen en mogelijk een lange slinger voor een vroege schwarzwalder.

4 likes

We hebben het over de Rikketik, toch?
Of is er nog een andere beurs?

2 likes

De rikketik, waar ca. 1/3e oude klokken en daaraan te relateren meuk betreft…

Oh en er is matige koffie en een spruitjesgeur.
Maar ook leuke aanwinsten, mooie bandjes, gereedschappen.

Ik probeer ook even een bezoekje eraan te brengen.

1 like

Sorry bekerfinale :soccer:

Vraagje: wordt mijn eerste keer naar deze beurs, maar wat is jullie ervaringen qua betalingen? Net zoals op de rommelmarkt en dus genoeg cash meenemen? Of hebben de meeste een mobiel pinapparaat bij zich?

2 likes